Jeftini i kvalitetni
H&M na proljeće stiže u Hrvatsku
Usprkos krizi kompanija Hennes & Mauritz (H&M) u proteklom je kvartalu zabilježila neto dobit od 5,2 milijardi švedskih kruna (670 milijuna dolara)
Švedski modni lanac Hennes & Mauritz pohvalio se dobrim poslovnim rezultatima i širenjem svoje prodajne mreže. Tako su i službeno potvrdili da u Hrvatsku dolaze tijekom proljeća 2011. godine, donosi danas.hr .
Usprkos krizi kompanija Hennes & Mauritz (H&M) u proteklom je kvartalu zabilježila neto dobit od 5,2 milijardi švedskih kruna (670 milijuna dolara), što predstavlja rast od 25 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prihodi od prodaje, bez poreza na dodanu vrijednost, porasli su oko 2 posto na 27 milijardi kruna, stoji u izvješću kompanije.
No kompanija je najavila i širenje svojih prodajnih mjesta. Među njih 180 novih, jedno će biti otvoreno i u Hrvatskoj. Prema pisanju Poslovnog dnevnika, H&M se kod nas planira pojaviti tijekom proljeća iduće godine, gdje će otvoriti trgovinu u Zagrebu.
Vezane vijesti
-
"H&M prodaje šal koji sliči na talit jer je biti Židov u trendu ove sezone", napisala je jedna djevojka
-
-
-
Izdvojeno
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
-
Ove subote, 14. prosinca, Zadar će oživjeti u šarenilu uniformi, plesu i ritmovima mažoret glazbe!
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
Reci što misliš!