Biznis

Poslovni uspjeh

Profitabilnost Atlantic Grupe nastavila rasti

Profitabilnost Atlantic Grupe nastavila rasti

Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve

Atlantic Grupa u prvom je polugodištu 2010. ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,073 milijardi kuna i neto dobit od 77,8 milijuna kuna. Navedeni je prihod 1,4 posto viši u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Bez jednokratnih utjecaja, neto dobit povećana je za 8,2 posto na 41,4 milijuna kuna, a dobit iz poslovanja prije amortizacije 2,6 posto viša nego godinu ranije i iznosi 89,5 milijuna kuna.

Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve.

Nastavak rasta profitabilnosti Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana koja bilježi povećanje profitabilnosti ubirući plodove procesa restrukturiranja iz prijašnjih godina i rasta prihoda od prodaje s robnom markom Multipower te divizija Pharma koja je ostvarila najsnažniji rast operativne dobiti od čak 70,2 posto.

'S obzirom na nastavak izrazito nepovoljnih makroekonomskih kretanja u Hrvatskoj, kao našem najvećem tržištu, možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima i rastom prihoda i profitabilnosti. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja i time ostvariti poslovne rezultate najavljene početkom godine', naglašava u komentaru poslovnih rezultata Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.

'Dodatnu stabilnost poslovanja omogućit će i nedavno objavljena akvizicija Droge Kolinske, završetak koje je predviđen za kraj godine, a gdje se otvara velik prostor za sinergije, uštede i racionalizacije u svim segmentima poslovanja. Atlantic Grupa ovom do sada najvećom akvizicijom postaje jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s respektabilnim brojem vlastitih brendova, 4.300 zaposlenih i prihodima od četiri i pol milijarde kuna', navodi Stanković.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 2,7 puta, ostvaren u Italiji s preko 20 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 38 posto, Atlantic Farmacia sa 11 posto, a proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine osam posto prodaje.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište u ukupnim rezultatima Atlantica sudjelovat će s oko 30 posto, a međunarodna tržišta sa oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.


Reci što misliš!