Poslovni uspjeh
Profitabilnost Atlantic Grupe nastavila rasti
Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve
Atlantic Grupa u prvom je polugodištu 2010. ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,073 milijardi kuna i neto dobit od 77,8 milijuna kuna. Navedeni je prihod 1,4 posto viši u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Bez jednokratnih utjecaja, neto dobit povećana je za 8,2 posto na 41,4 milijuna kuna, a dobit iz poslovanja prije amortizacije 2,6 posto viša nego godinu ranije i iznosi 89,5 milijuna kuna.
Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve.
Nastavak rasta profitabilnosti Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana koja bilježi povećanje profitabilnosti ubirući plodove procesa restrukturiranja iz prijašnjih godina i rasta prihoda od prodaje s robnom markom Multipower te divizija Pharma koja je ostvarila najsnažniji rast operativne dobiti od čak 70,2 posto.
'S obzirom na nastavak izrazito nepovoljnih makroekonomskih kretanja u Hrvatskoj, kao našem najvećem tržištu, možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima i rastom prihoda i profitabilnosti. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja i time ostvariti poslovne rezultate najavljene početkom godine', naglašava u komentaru poslovnih rezultata Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.
'Dodatnu stabilnost poslovanja omogućit će i nedavno objavljena akvizicija Droge Kolinske, završetak koje je predviđen za kraj godine, a gdje se otvara velik prostor za sinergije, uštede i racionalizacije u svim segmentima poslovanja. Atlantic Grupa ovom do sada najvećom akvizicijom postaje jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s respektabilnim brojem vlastitih brendova, 4.300 zaposlenih i prihodima od četiri i pol milijarde kuna', navodi Stanković.
U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 2,7 puta, ostvaren u Italiji s preko 20 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 38 posto, Atlantic Farmacia sa 11 posto, a proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine osam posto prodaje.
Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište u ukupnim rezultatima Atlantica sudjelovat će s oko 30 posto, a međunarodna tržišta sa oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.
Vezane vijesti
-
Trenutno Atlantic Grupa radi na integraciji Droga Kolinske, nove akvizicije nisu planirane
-
Atlantic preuzima Kalničke vode za iznos ukupne vrijednosti kompanije od 82 milijuna kuna, a po preuzimanju će Kalničke vode Bio Natura biti integrirane u okviru Atlanticove divizije Zdravlje i njega
-
-
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Reci što misliš!