Biznis

Procvat grupne internetske kupovine

Sertić: Grupna kupovina mijenja navike hrvatskih internetskih kupaca

Sertić: Grupna kupovina mijenja navike hrvatskih internetskih kupaca

U vrijeme kad maloprodaja u Hrvatskoj i dalje bilježi dvoznamenkaste stope pada, dio trgovaca nailazi na ogromno zanimanje za svoju ponudu. U ovu skupinu svakako treba ubrojiti i portal KupiMe.hr , specijaliziran za grupnu kupovinu uz popuste, koji je u samo četiri mjeseca od osnutka uspio plasirati usluga u vrijednosti od preko 2,5 milijuna kuna, uštedjevši kupcima više od 1,2 milijuna kuna.

U KupiMe.hr opreznim su kupcima ponudili i mogućnost plaćanja općom uplatnicom, pa je usluga dostupna i onima koji još zaziru od upisivanja broja kreditne kartice.

Portal KupiMe.hr funkcionira na principu moći grupne kupnje, a ideja je preuzeta iz inozemstva gdje je također ostvarila ogroman uspjeh. Vanja Sertić, direktor portala ističe:

„Groupon i Citydeal su među prvima pokrenuli ovakve portale. Ovo je vrlo jednostavna i učinkovita metoda oglašavanja i kupovine koja je posebna po tome što su kupci i pružatelji usluga u win-win situaciji. Kupci su zadovoljni jer dobivaju popuste do čak 80 posto, a naši klijenti odnosno pružatelji usluga su zadovoljni jer dobivaju jaku reklamu na koju neće potrošiti niti lipe, a koju si inače ne bi mogli priuštiti".

Hrvati nisu toliko naviknuti na on-line kupovinu, no očito se taj trend mijenja. Dok su dosad preko Interneta najviše kupovali knjige i glazbu, primjetan je pojačan trend kupovine usluga. To potvrđuje i Sertić koji smatra kako usluge poput kozmetičkih tretmana, ulaznica za kulturne manifestacije, pustolovnih izleta i turističkih vikenda vrlo dobro prolaze.

"Zanimljivo je da su najprodavanije bile ulaznice za nedavno održani aeromiting na Lučkom te usluga četiri sata čišćenja stana i peglanja u pola cijene" dodaje Sertić.

KupiMe.hr već poduzima korake ka regionalnom širenju. Portal je nedavno predstavljan i u Srbiji gdje je isto tako zabilježio vrlo dobre prodajne rezultate, a u planu je i daljnje širenje. „Hrvatsko tržište premalo je za bilo koji oblik Internet poslovanja. Mišljenja smo da regionalni pristup može uroditi plodom jer potrošači u Hrvatskoj i okolnim zemljama razmišljaju slično." zaključuje Sertić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.