Napokon i u Hrvatskoj
Analitika u marketingu: Analiza 360° - jednostavno do odluke!
Koristeći rezultate brojnih istraživanja, kombinirajući ih i analizirajući na jedinstven način, Analiza 360° pretvara mnoštvo ponekad nerazumljivih brojeva u živu i razumljivu sliku hrvatskog tržišta
Odlučivanje se više ne mora temeljiti isključivo na osjećaju. Analiza 360°, tvrtka specijalizirana za analitiku u marketingu, pretvara podatke u argumente. Radilo se o marketinškim aktivnostima vezanim za brandiranje ili oglašavanje, radilo se o tradicionalnim ili novim medijima, na pitanje koju dodanu ili novu vrijednost njihova tvrtka nudi, osnivačice Nada Finderle i Ozana Jurković jednostavno kažu: "Mi podatke pretvaramo u argumente, a kompanije ih potom pretvaraju u zaradu."
Ozana se po svojim analitičkim sposobnostima ubraja među vodećih osam posto na svjetskom uzorku poslovnih profesionalaca. Na putu u svjetski vrh stekla je povjerenje Unilevera, Gillettea, Krafta i brojnih drugih multinacionalnih i manjih kompanija. Radila je za Henkel, njemački div na području proizvoda široke potrošnje, ACNielsen, vodeću svjetsku kompaniju za istraživanje tržišta, u kojoj je vodila timove u Hrvatskoj i Sloveniji. Prije pokretanja vlastite kompanije savjetovala je jednu od najvećih regionalnih medijskih kuća, Styriju. Praktična, usmjerena na klijente, upravljanju brandovima, oglašavanju i marketingu pristupa moderno.
Nada je uspjesima na brojnim start-up projektima među kojima su: izdanja iz Hubert Burda Media, dnevna novina 24sata, najtiražniji tjednik TV tjedan i agencija specijalizirana za Internet oglašavanje Akternet, u deset godina bavljenja oglašavanjem u medijima, bilo tradicionalnim ili novim, stekla reputaciju ekspertice koja je u stanju prepoznati potrebe klijenta i pomoći mu da dođe do najboljeg rješenja. Nakon što se intenzivnije posvetila internetu, o Nadi je sve rekla struka: "Konačno će se kompanije oglašavati i na webu!". Ona svojim profesionalnim odnosom prema poslu i poslovnim partnerima postavlja nove tržišne standarde i utire put inovativnim poslovnim mogućnostima.
Nada i Ozana ponudile su hrvatskom tržištu jedinstvenu uslugu. Tvrtka Analiza 360, posvećena individualnim potrebama svakog klijenta, pruža objektivan i nepristran pogled na hrvatsko tržište. Njihove analize odgovaraju na pitanja s kojima se klijenti svakodnevno susreću te im pomažu da odlučuju bolje, brže i lakše. Što se promijenilo na medijskoj sceni? Tko su moji potrošači i kakve su njihove medijske navike? Što žele postojeći, a što je bitno potencijalnima? ...samo su neka od pitanja na koja Analiza 360 nudi odgovore.
Najjednostavnije rečeno, koristeći rezultate brojnih istraživanja, kombinirajući ih i analizirajući na jedinstven način, Analiza 360° pretvara mnoštvo ponekad nerazumljivih brojeva u živu i razumljivu sliku hrvatskog tržišta.
Nada i Ozana brojeve pretvaraju u razumljive uvide, na osnovu kojih klijenti mogu marketinške odluke donositi puno brže, pouzdanije i jednostavnije.
Kao što glasi i sam moto: Analiza 360° - jednostavno do
odluke!
(Dodatne informacije potražite na www.analiza360.hr )
Vezane vijesti
-
Ministar Šime Erlić uručio je u ponedjeljak, 3. lipnja 2024. godine u Mostaru ugovore u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za 2024. godinu. Uručeno je 88 ugovora o financiranju projekata u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijuna eura.
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
-
U posljednja 24 sata zabilježen je 591 novi slučaj zaraze virusom SARS-CoV-2 te je broj aktivnih slučajeva u Hrvatskoj danas ukupno 4.121
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.