Biznis

4. mjesto u "Guardianu"

Hrvatska sve popularnija zemlja za odmor među Britancima

Hrvatska sve popularnija zemlja za odmor među Britancima

Hrvatska je ove godine s britanskog tržišta zabilježila dobre turističke rezultate s porastima dolazaka i noćenja, a britanski su je turistički profesionalci prepoznali i preporučuju je kao najbolje odredište bliže Britaniji za putovanja i odmor i u idućoj godini dodijelivši joj nagradu Travel Agent Awards

I dok se u Hrvatskoj još zbrajaju postsezonski turisti i potrošeni euri, turistički djelatnici na inozemnim sajmovima već nastoje privući goste za iduću sezonu. Ovaj su tjedan na sajmu u Londonu, koji je uz berlinski najvažnije mjesto na kojem se određuju trendovi i najpoželjnija odredišta sljedeće sezone.

Tako na jednom od najvećih i najvažnijih svjetskih turističkih sajmova World Travel Marketu (WTM), koji se po 31. put održava u Londonu od 8. do 11. studenog, među pet tisuća izlagača iz oko 200 zemalja svijeta svoju turističku ponudu za 2011. predstavlja i Hrvatska.

Hrvatska je ove godine s britanskog tržišta zabilježila dobre turističke rezultate s porastima dolazaka i noćenja, a britanski su je turistički profesionalci prepoznali i preporučuju je kao najbolje odredište bliže Britaniji za putovanja i odmor i u idućoj godini dodijelivši joj nagradu Travel Agent Awards, javlja HTV .

Istaknuto je to na hrvatskoj konferenciji za novinare održanoj u sklopu prvog dana sajma na WTM-u. Nagradu su primili ministar turizma Damir Bajs te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić, koji su istaknuli da će i iduće godine kao i ove na tom tržištu biti najvažnija suradnja s turoperatorima i aviokompanijama.

Za njih je, kako je kazao Bajs, upravo danas u službenom glasilu WTM-a i nekim drugim britanskim tiskovinama objavljen natječaj HTZ-a za udružene turističke aktivnosti za 2011. To je dio Akcijskog plana za turizam i mjera za turističku 2011. koje je donijela Vlada i kojim Hrvatska iduće godine želi zadržati stečenu konkurentnost u europskom turističkom okruženju, dodao je.

Europske mediteranske zemlje Hrvatskoj najavljuju žestoku konkurenciju. Konkurencija na Mediteranu je golema. Italija, Portugal, Grčka, Francuska i ostale europske zemlje u sljedećoj godini najavljuju zajedničku kampanju. Europskog turista žele zadržati na europskome tlu. Za Hrvatsku bi to mogao biti težak udarac, no ministar vjeruje u uspjeh novih mjera.

Britanski dnevni list Guardian proveo je istraživanje među svojim čitateljima o najomiljenijim mjestima za odmor u Europi. Hrvatska se našla na visokom 4. mjestu, draži smo im i od Italije. Promidžba pokazuje rezultate, sada britanskog turista treba i dovesti na Jadran.

Nositelj hrvatskog nastupa na WTM-u je Hrvatska turistička zajednica na čijem se štandu osim opće hrvatske turističke ponude predstavlja i ponuda pojedinih odredišta, hotelskih i drugih turističkih tvrtki, strukovne udruge te zračni prijevoznik Croatia Airlines. Ukupno se ove godine na WTM-u iz Hrvatske predstavlja 33 izlagača, samostalno ili u suradnji s HTZ-om.

U Hrvatsku je u prvih deset mjeseci ove godine iz Velike Britanije došlo više turista nego cijele prošle godine, nešto više od 250.000 koji su ostvarili više od 1,3 milijuna noćenja, što su porasti od 4% u dolascima i 5% u noćenjima u odnosu na lani.

Iako se za iduću godinu s britanskog tržišta predviđa 10% manje putovanja, ministar Bajs je optimističan i vjeruje da će ih u Hrvatsku doći bar jednako kao ove godine.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.