Ostalo je već povijest
Marketinške ideje koje su promijenile svijet
Mnogo tekstova je napisano o oglašavanju, marketingu i o tome kako je to jako važno ukoliko želimo poslovati uspješno. Svaki gledatelj planetarno popularne serije MadMen zna da oglašivačke kampanje nastaju na genijalnim idejama, ali tu moramo biti oprezni jer u oglašavanju je čak i genijalna ideja kratkotrajna osim ako ne postane mit ili dio povijesti. Upravo vam donosemo marketinške ideje koje su promjenile svijet, ideje koje ste siguno imali prilike vidjeti.
1. ‘A diamond is forever’
Priča: Cijene dijamanta 1938. godine brzo gube na vrijednosti, DeBeers rudarska tvrtka i oglašivačka agencija SZ Ayer&Son pokrenuli su kampanju: „Dijamanti su zauvijek“ i drsko promovirali ideju o tome da je svaki početak braka potreban dijamant.
Sljedbenici ideje su Nike s sloganom „Just do it“ i Mastercard s sloganom „Neprocjenjivo“.
2. Marlboro man
Priča: Nevjerovantna je informacija da su cigarete Marlboro desetljećima prodavane kao premium cigare s filterom i to za – žene. Sve se promjenilo 1955. godine kada je Leo Burnett osmislio mušku ikonu- američkog kauboja. Ostalo je povijest.
3. Does she . . . or doesn’t she?
Priča: Godine 1957. Foot, Cone& Belding izumio je djevojku iz susjedstva, prelijepa cura sa šokantnom tajnom: Njena boja kose možda vara, nastala je serija oglasa na toj činjenici ima li ona ili nema 26 godina. Deset godina poslije prodaja boja za kosu narasla je na 160 milijuna dolara godišnje.
4. Think Small
Priča: VW Bubu nije bilo lako prodati 1960. godine međutim Doyle Bernbach nije tako mislio kada je pokretao kampanju Think Small. On je osmislio revolucionarnu ideju, slika automobila okruženog hektarima prostora i s nekoliko riječi o „našem malom automobilu“. Stručnjaci su procjenili da se radilo o velikom riziku i promjeni kulture te su bili iznimno drugačiji u odnosu na konkurente.
5. Absolut Vodka
Priča: Agencija TBWA zaslužna je za dugoročnu uspješnost kampanje Absolut Vodke. Piće koje se malo čime razlikuje od konkurencije i nakon 30 godina je iznimno jak u oglašivačkom rezultatu.
6. The Coke geyser
Priča: Već svi znamo da mentos bomboni i Coca Cola proizvode erupciju zabave. Nastavnik fizike Steve Spangler stvorio je taj Internetski hit 2005. Godine tako što je stavio par bombona mentos u bocu Coca Cole od 2 litre. Bili su to početci virusnog oglašavanja, oglašavanje za koje ne znamo je li oglašavanje ili dovoljno zanimljiv sadržaj. Ipak ideja s bombonima i Colom podigla je prodaju i Coca Cole i mentos bombona u nebesa.
Vezane vijesti
-
-
-
U trenucima u kojima nismo opterećeni stalnom kritikom i analizom rađaju se najbolje ideje. To su zapravo ideje koje su podsvjesno pohranjene u mozgu
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.