Biznis

Koji propust

Kako je Terry Semel propustio postati velika faca u biznisu

Kako je Terry Semel propustio postati velika faca u biznisu

Direktor Yahooa iz 2006. godine, Terry Semel, imao je priliku donijeti poslovnu odluku koja bi ga kasnije lansirala u zvijezde. On je tada u Facebook poslao ponudu za preuzimanje tešku milijardu dolara. Direktori Facebooka ponudu su odbili, savjetujući Marku Zuckerbergu da zatraži 1,1 milijardu dolara. 

Zuckerberg je poslušao i ponovno sjeo za pregovarački stol s ponudom od 1,1 milijardi dolara, piše Profitiraj.hr .

Terry Semel ponudu je glatko odbio. Nije vidio da će, tada još globalno nepoznat Facebook, danas vrijediti više od najvećih svjetskih kompanija, poput Nokije, Boeinga, Starbucksa i dr.

Svjetski poznati giganti vrijede manje od Facebooka – Boeing, Nokia, Starbucks…

Danas su pregovaračke pozicije znatno drugačije

Od tog trenutka ponude za kupnju Facebooka postale su gotovo svakodnevica. Zuckerbergovo bogatstvo poželjeli su gotovo svi internetski giganti: AOL, Microsoft, Yahoo (novi pokušaj), Google…

Pet godina kasnije, Yahoo ponovno planira ulagati u Facebook. Ali danas su pregovaračke pozicije znatno drugačije. Za 4 posto Facebooka Yahoo će morati izdvojiti gotovo 2 milijarde dolara.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.