Biznis

Dobar proizvod bogatstvo vrijedi

Brandovi koji ne stare

Brandovi koji ne stare

Neke od najvećih svjetskih kompanija, toliko su vrijedne i moćne samo zbog jednog brenda, onog prvog i najstarijeg. Bez njega, sve ostalo vjerojatno ne bi postojalo, ili ne bi toliko vrijedilo. Ovih šest kompanija svoje poslovanje temelji na brendu koji ih je lansirao u galaksiju najvećih svjetskih kompanija.  

Kellogg Company, kompanija osnovana 1906. godine

Proizvod: Corn Flakes

Harvey Kellogg, radio je na razvoju nove hrane koja bi zadovoljila stroge standarde vegetarijanske prehrane. Rezultate njegova rada objedinio je njegov brat Will Keith Kellogg, osnovavši 1906. godine kompaniju „Battle Creek Toasted Corn Flake Company“. Tako je nastao planetarno popularni Corn Flakes!

Kompanija je 1922. godine promijenila ime u Kellogg Company. Kellog trenutno prodaje različite proizvode, ali Corn Flakes i danas čini okosnicu kompanije.

Philip Morris, kompanija osnovana 1902. godine

Proizvod: Marlboro

Kompanija Philip Morris od 2003. godine posluje pod imenom Altria. Od tada, tvrtka je podijeljena u dva dijela. Međunarodni dio kompanije koristi i dalje ime Philip Morris, dok u SAD-u kompanija posluje pod imenom Altria.

Najpoznatiji brend ove kompanije je Marlboro. Cigarete koje se prodaju pod tim brendom, najprodavanije su u svijetu, a Interbrand svrstava Marlboro na 14. mjesto najvrjednijih brendova na svijetu. Procijenjena vrijednost je 20 milijardi dolara.

Chrysler, kompanija osnovana 1925. godine

Proizvod: Jeep

Walter Chrysler pokrenuo je, i vodio sve do svoje smrti 1940. godine, kompaniju Chrysler. American Motors kupuje 1970. godine Jeep koji se proslavio najstarijim terenskim vozilom na svijetu.Chrysler 1987. godine kupuje cijeli paket (American Motors i Jeep) 1987.

U protekloj godini Jeep je ostvario bolje rezultate od glavnog brenda u koncernu – samog Chryslera. Prodaja Grand Cherokeeja skočila je 68 posto u godini dana.

Prošlu godinu Jeep je ostvario bolje rezultate od glavnog brenda u koncernu – samog Chryslera. Prodaja Grand Cherokeeja rasla je 68 posto prošle godine.

Coca-Cola, kompanija osnovana 1892. godine

Proizvod: Coca Cola

Prema Interbrandu, Coca-Cola je najvrjedniji svjetski brend, procijenjen na 70 milijardi dolara. Ta brojka, polovica je ukupne vrijednosti kompanije.

Coca-Cola danas ima široku paletu proizvoda, no okosnica i vrijednost kompanije temelji se na stoljetnom brendu.

Coca-Cola najvredniji brend, među prvih 10 čak 7 tehnoloških

Mattel, kompanija osnovana 1945. godine

Proizvod: Barbie

Brend Barbie stoji iza najpoznatije svjetske modne lutke. Istraživanja pokazuju da je u 150 zemalja prodano više od milijardu Barbie lutaka.

Poslovanje tvrtke Mattel temelji se na ovom brednu.

Microsoft, kompanija osnovana 1975. godine

Proizvod: Windows

Najveća svjetska softverska kompanija pokrenula je Windows kao dodatak već postojećem operativnom sustavu. Prema istraživanjima, Windows vlada u gotovo 90 posto svjetskih računala.

Windows je okosnica kompanije Microsoft i čini najjaču stavku u prihodima te kompanije.

Donosi: Profitiraj.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.