Dobar proizvod bogatstvo vrijedi
Brandovi koji ne stare
Neke od najvećih svjetskih kompanija, toliko su vrijedne i moćne samo zbog jednog brenda, onog prvog i najstarijeg. Bez njega, sve ostalo vjerojatno ne bi postojalo, ili ne bi toliko vrijedilo. Ovih šest kompanija svoje poslovanje temelji na brendu koji ih je lansirao u galaksiju najvećih svjetskih kompanija.
Kellogg Company, kompanija osnovana 1906. godine
Proizvod: Corn Flakes
Harvey Kellogg, radio je na razvoju nove hrane koja bi zadovoljila stroge standarde vegetarijanske prehrane. Rezultate njegova rada objedinio je njegov brat Will Keith Kellogg, osnovavši 1906. godine kompaniju „Battle Creek Toasted Corn Flake Company“. Tako je nastao planetarno popularni Corn Flakes!
Kompanija je 1922. godine promijenila ime u Kellogg Company. Kellog trenutno prodaje različite proizvode, ali Corn Flakes i danas čini okosnicu kompanije.
Philip Morris, kompanija osnovana 1902. godine
Proizvod: Marlboro
Kompanija Philip Morris od 2003. godine posluje pod imenom Altria. Od tada, tvrtka je podijeljena u dva dijela. Međunarodni dio kompanije koristi i dalje ime Philip Morris, dok u SAD-u kompanija posluje pod imenom Altria.
Najpoznatiji brend ove kompanije je Marlboro. Cigarete koje se prodaju pod tim brendom, najprodavanije su u svijetu, a Interbrand svrstava Marlboro na 14. mjesto najvrjednijih brendova na svijetu. Procijenjena vrijednost je 20 milijardi dolara.
Chrysler, kompanija osnovana 1925. godine
Proizvod: Jeep
Walter Chrysler pokrenuo je, i vodio sve do svoje smrti 1940. godine, kompaniju Chrysler. American Motors kupuje 1970. godine Jeep koji se proslavio najstarijim terenskim vozilom na svijetu.Chrysler 1987. godine kupuje cijeli paket (American Motors i Jeep) 1987.
U protekloj godini Jeep je ostvario bolje rezultate od glavnog brenda u koncernu – samog Chryslera. Prodaja Grand Cherokeeja skočila je 68 posto u godini dana.
Prošlu godinu Jeep je ostvario bolje rezultate od glavnog brenda u koncernu – samog Chryslera. Prodaja Grand Cherokeeja rasla je 68 posto prošle godine.
Coca-Cola, kompanija osnovana 1892. godine
Proizvod: Coca Cola
Prema Interbrandu, Coca-Cola je najvrjedniji svjetski brend, procijenjen na 70 milijardi dolara. Ta brojka, polovica je ukupne vrijednosti kompanije.
Coca-Cola danas ima široku paletu proizvoda, no okosnica i vrijednost kompanije temelji se na stoljetnom brendu.
Coca-Cola najvredniji brend, među prvih 10 čak 7 tehnoloških
Mattel, kompanija osnovana 1945. godine
Proizvod: Barbie
Brend Barbie stoji iza najpoznatije svjetske modne lutke. Istraživanja pokazuju da je u 150 zemalja prodano više od milijardu Barbie lutaka.
Poslovanje tvrtke Mattel temelji se na ovom brednu.
Microsoft, kompanija osnovana 1975. godine
Proizvod: Windows
Najveća svjetska softverska kompanija pokrenula je Windows kao dodatak već postojećem operativnom sustavu. Prema istraživanjima, Windows vlada u gotovo 90 posto svjetskih računala.
Windows je okosnica kompanije Microsoft i čini najjaču stavku u prihodima te kompanije.
Donosi: Profitiraj.hr
Vezane vijesti
-
Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića Coca-Cola iskazala je u četvrtom kvartalu 2017. gubitak od 2,75 milijardi dolara.
-
Policija je pokrenula istragu nakon što je u limenkama Coca Cole dostavljenima tvornici u Sjevernoj Irskoj pronađen ljudski izmet, piše BBC.
-
-
Izdvojeno
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
-
U trećem i posljednjem tekstu u seriji o sigurnim i pravednim granicama planetarnih resursa bavimo se putokazima ostvarivanja ovih progresivnih društvenih i ekoloških ciljeva.
-
Iako smo skloni gastritisom nazvati svaku bol u gornjem dijelu želuca, riječ je o posebnom stanju čija se dijagnoza potvrđuje histološkim pregledom tkiva.
-
Tri školska sindikata koja su u subotu održala prosvjed u Zagrebu zbog nezadovoljstva novim Zakonom o plaćama te sustavom ocjenjivanja poručila su da se njihovi koeficijenti moraju redefinirati i da se mora odustati od postojećeg koncepta ocjenjivanja njihova rada jer je neprovediv.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.