Biznis

Hrvatska na samom dnu ljestvice povjerenja potrošača

Hrvatska na samom dnu ljestvice povjerenja potrošača

Povjerenje potrošača u SAD-u bilo je ispod globalnoj prosjeka (81), dok je u Kini palo za četiri boda (na 100)

Hrvatska na dnu ljestvice povjerenja potrošača, barem ako je suditi prema najnovijim rezultatima istraživanja Nielsen Global Consumer Confidence Index, koje je objavio Reuters.

Citirajući rezultati istraživanja, Reuters navodi da je Nielsenov indeks povjerenja potrošača na globalnoj razini u trećem kvartalu bio na 90, pri čemu brojka ispod 100 znači da prevladava pesimizam među potrošačima.


Najniže povjerenje potrošača bilježi se upravo u našoj zemlji, a Hrvatsku slijede Portugal i Grčka. Najviše povjerenje zabilježeno je u Indiji, Filipinima i Norveškoj.

Povjerenje potrošača u SAD-u bilo je ispod globalnoj prosjeka (81), dok je u Kini palo za četiri boda (na 100).

Istraživanje se provodilo u 52 države sredinom studenog, a Reuters navodi da je povjerenje potrošača 'u zelenom' u samo 14 od 52 ispitane zemlje.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.