Biznis

Turuzam

Slovenski gosti ostaju vjerni zadarskom turizmu

Slovenski gosti ostaju vjerni zadarskom turizmu

Nakon vrlo uspješne turističke sezone hotelijeri Zadarske županije svoju su ponudu predstavili slovenskim agencijama na worshopu, koji se održao 23. studenog 2011. godine u Austria Trend hotelu u Ljubljani.

Slovensko tržište je tradicionalno naklonjeno zadarskom području, pa ne čudi što gotovo svi veći i značajniji turistički subjekti iz naše županije, kao što su hotel Pinija, Pagus, Božava, Ilirija, Adria, Kolovare, Zelena Punta, Falkenstainer Hotels, te Vir turizam nastoje ugrabiti svoj dio kolača sa slovenskog tržišta.

Prema informacijama sa workshopa turistička 2012. ovisit će u velikoj mjeri o društveno-političkoj i gospodarskoj situaciji u Europi, a što bi se zasigurno trebalo reflektirati i na slovensko tržište, pa je u ovom trenutku borba za svakog gosta više nego očita. Osim hotelskog smještaja, Slovencima je, zbog povoljnijih cijena, vrlo zanimljiv kamp i privatni smještaj, što zadarsku županiju čini privlačnijom od ostalih, s obzirom na veliki broj kapaciteta u osnovnim i alternativnim tipovima smješta. To se posebno odnosi  na hotele sa all inclusive ponudom, među kojima prednjači biogradska Adria, ali i prema Viru, koji je napravio veliki iskorak ne samo na području destinacijskog managementa, nego i okrupnjavanju cjelokupnog privatnog smještaja.

S obzirom na takvu situaciju u uredu HTZ u Sloveniji smatraju da će se rast prometa sa slovenskog tržišta nastaviti i dalje, te da će slovenski gosti odlučivati za poznate i priznate destinacije, a s obzirom da Slovenci pridaju veliku važnost  odnosu cijene i usluge najtraženije će biti one destinacije, koje su dodatnim ulaganjem podigli kvalitetu svoje ponude.

Osim sajamskih nastupa i workshopova dobru percepciju zadarskog turizma slovenskim gostima prenose i slovenski mediji sa učestalim prilozima o kulturno-povijesnim i turističkim ljepotama i zanimljivostima našeg kraja.      


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.