Biznis

Turistička zajednica grada Zadra

TZ Grada Zadra: U 2012. manji proračun, ali i nova upravna zgrada

TZ Grada Zadra: U 2012. manji proračun, ali i nova upravna zgrada

Na Skupštini je prihvaćen i financijski plan za 2012. godinu koji predviđa 8.973.000 kuna što je nešto manje sredstava od 2011.

Na zadnjoj Skupštini Turističke zajednice Grada Zadra u ovoj godini, doneseni su ciljevi marketinške politike u turizmu u 2012. godini, piše slobodnadalmacija.hr

Polazeći od temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma, te ostvarenih rezultata tijekom 2011. godine, ciljevi marketinške politike Turističke zajednice grada Zadra u 2012. godini su nastavak pozicioniranja Zadra kao kvalitetne i sve poznatije turističke destinacije na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu.

Također, ciljevi su i ostvarivanje fizičkog obujma turističkog prometa na razini 2011. godine s mogućnošću daljnjeg povećanja od 3-5 posto, nastavak aktivnosti na stvaranju branda turistički atraktivnog grada i regije s ciljem pozicioniranja Zadra kao destinacije hit-odredišta za ljetni provod u zemlji i inozemstvu, povećanje stupnja korištenja smještajnih i drugih kapaciteta s naglaskom na produženje turističke sezone, povećanje ukupnog turističkog prometa u pred i posezoni, razvijanje uvjeta za proboj na nove tržišne segmente i nova tržišta.

Posebna zadaća za TZ Grada Zadra bit će predstavljanje grada kao grada kulture i destinacije kulturnog turizma, posebice u skladu s očekivanim upisom zadarskog episkopalnog kompleksa na UNESCO-vu listu svjetske kulturne baštine.

Kako je zaključeno, u idućoj godini nastavit će se dodatna snažna afirmacija procesa korištenja on-line komunikacijskih strategija u turističkoj promidžbi grada Zadra, što između ostalog uključuje daljnje unapređenje i nadogradnju Internet stranica, optimizaciju sadržaja, pojačane aktivnosti na društvenim servisima i prilagodbu sadržaja za prikaz na mobilnim uređajima, kao i afirmacija Zadra kroz projekt kulturnog turizma „Doživi Hrvatsku - Experience Croatia“.

Na Skupštini je prihvaćen i financijski plan za 2012. godinu koji predviđa 8.973.000 kuna što je nešto manje sredstava od 2011. kada su prihodi iznosili 9.699.800 kuna u što je uračunat i višak prihoda iz prethodne godine od 1.124.800 kuna.

Funkcionalni marketing planiran je u iznosu od 6.298.000 kuna od čega će 5.140.000 kuna biti utrošeno na unapređenje proizvoda. Za uređenje turističke destinacije bit će utrošeno 400 tisuća kuna, za kulturno-zabavne manifestacije 2,4 milijuna što je znatno manje od ove godine u kojoj je utrošeno 3,1 milijun kuna. Uračunata su i inicijalna sredstva za izgradnju Turističkog informativnog centra (TIC) u iznosu od 1.150.000 kuna koji će se finacirati kreditnim sredstvima u idućoj godini.

Za koncert grupe UB40 prošloga ljeta utrošeno je 1.027.000 kuna, za Labuđe jezero 474 tisuće, za Carmen i Bolero, Feštice petkom 155 tisuća, doček Nove 2011. 180 tisuća, za sva ljetna događanja na Narodnom trgu 300 tisuća, Garden festival 100 tisuća, Karneval 113 tisuća, itd. 

SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.