Biznis

Razvojna agencija Zadarske županije

Seminar "Definiranje pravca razvoja poduzetnika" održat će se 19. i 20. siječnja

Seminar

Seminar na temu "Definiranje pravca razvoja poduzetnika" održati će se 19. i 20. siječnja 2012. u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije, Poduzetnički inkubator, II. kat.

Seminar je namijenjen budućim poduzetnicima i onima koji posluju kraće vrijeme, do godinu dana od osnutka.

Svi polaznici dobiti će uvjerenje o uspješno svladanom seminaru za početnike, koji je jedan od uvjeta za korištenje kredita Hrvatske banke za obnovu i razvoj.

Cilj ovog seminara je pomoći poduzetnicima početnicima da se aktivno uključe u tržišne tokove i to dobrom primjenom strategijskog i operativnog planiranja poslovanja, poslovnog savjetovanja, istraživanja tržišta i marketinga.

Tijekom seminara polaznici će naučiti kako razviti i procijeniti svoju poslovnu ideju, identificirati i istražiti ciljano tržište i prema tome izraditi vlastiti akcijski plan koristeći tradicionalne i gerilske marketinške alate.

TEME SEMINARA:

  • Faktori uspješnosti poduzetnika
  • Definiranje ciljanih klijenata/kupaca
    Koliko dobro poznajete sebe i svoje kupce?
    Jeste li spremni? Poslovna vizija i poduzetnik
    Izrada profila kupca
    Određivanje vrijednosti životnog vijeka kupca
  • Definiranje tržišta
    Provođenje istraživanja s ograničenim sredstvima
    Pretvaranje podataka u znanje
    Primarno istraživanja - ankete vas vode do samog izvora
    Povećavanje pouzdanosti podataka
  • Pogled iz vanjske i unutarnje perspektive
    Sekundarno istraživanje - što se događa u Vašem svijetu?
    Svi imaju izbor - konkurencija, zamjene i inercija
    U čemu ste doista dobri?
  • Strateško razmišljanje i donošenje odluka
  • Iskoristite prilike
    Utvrđivanje partnerskih strategija
    Stvaranje novih perspektiva
  • Odaberite svoje alate - marketinški miks
    Kratko predstavljanje tvrtke - "Razgovor u liftu"
    Izgradnja brenda - percepcija je stvarnost
    Marketing u akciji
    Moć weba
  • Operativno planiranje poslovanja, praćenje i poduzimanje korektivnih akcija
  • Kako poslovnu viziju pretvoriti u stvarnost

    Postavljanje temelja za marketinški plan
    Guerilla marekting -kako od minimalnih sredstava dobiti maksimalne rezultate
    Operativan plan provedbe

Predavač je g. Orhan Lujinović.

Rok prijave je ponedjeljak, 16. siječnja 2012. g. Prijava je moguća putem pristupnice koja je objavljena na web stranicama www.zadra.hr, na broj faxa 023/492-881 ili na broj telefona 023/492-880, te e-mailom: zadra@zadra.hr ili  katarina.colic@zadra.hr 

Seminar počinje u četvrtak, 19. siječnja u 9:00 sati. Predviđeno je trajanje do 17.00 sati.  


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.