Biznis

Preseljenje u novi prostor

Biograd: Županijski ured seli se u centar Bure

Biograd: Županijski ured seli se u centar Bure

Ured s pet zaposlenih bi se iz sadašnjih prostora veličine 60-ak četvornih metara trebao preseliti u prostor Bure centra veličine oko 150 četvornih metara

Najava da bi se Županijski ured za izdavanje građevinskih dozvola u Biogradu na Moru mogao iz sadašnjih prostorija u vlasništvu države preseliti u nove prostorije u privatnom vlasništvu, zakotrljala je Biogradom priču o novom pogodovanju lokalnih vlasti bivšem gradonačelniku i poduzetniku Darku Eškinji, piše slobodnadalmacija.hr

Naime, Županijski ured trebao bi se preseliti u prostor novoga trgovačkog centra Bure na ulazu u grad, što je u dijelu javnosti protumačeno kao “pomaganje” Eškinji da prebrodi ekonomsku krizu jer od otvaranja svoga trgovačkog centra ima problema s najmom poslovnog prostora.

- Pogodovanje?! Naravno! Ivan Knez ništa drugo ne radi nego pogoduje kome god stigne! Ma, to su obične priče i nagađanja gradskih besposličara i, slobodno napišite, drk... - iz prve je odbrusio biogradski gradonačelnik Ivan Knez, a onda se malo sabrao.

- Prvo, spomenuti je ured u nadležnosti Zadarske županije, a ne Grada Biograda. Drugo, ured godinama radi u potpuno neuvjetnom prostoru. Pretrpan je, malen, sanitarni čvor nije dobro riješen. Treće, još prije godinu dana osobno sam pokrenuo razgovore sa Županijom kako bismo zajedničkim dogovorom pronašli rješenje, odnosno novi veći prostor, jer sadašnje stanje odavno je postalo neizdrživo.

Četvrto, da u Biogradu postoji neki odgovarajući prostor u centru, odnosno na Poluotoku, sigurno ne bi predlagali preseljenje u novi trgovinski centar - uzvraća Knez i nastavlja: - Peto, preseljenje u novi veći prostor i njegov najam zajednički bi financirali Županija (50 posto), Biograd (30 posto), Pakoštane (10 posto), Sv. Filip i Jakov (5 posto), Pašman (3 posto), Tkon (2 posto). Također, tražimo mogućnost da u uredu zaposlimo još šest djelatnika, dva bi plaćao Grad Biograd, a druge općine po jednoga. Sve to kako bismo podigli efikasnost ureda i brzinu izdavanja građevinskih dozvola - zaključio je Knez.

Iz županijskog Upravnog odjela za provedbu dokumenata potvrdili su da se već neko vrijeme vode razgovori o preseljenju ispostave u Biogradu u neki adekvatniji prostor. Ured s pet zaposlenih bi se iz sadašnjih prostora veličine 60-ak metara četvornih trebao preseliti u prostor Bure centra veličine oko 150 metara četvornih, sa sanitarnim čvorom i prostorom za arhiv, parkingom, liftom i pristupom za invalide.

Drugih mogućnosti u Biogradu naprosto nema, kažu u Županiji, premda visina najma još uvijek nije definirana. Problem je, međutim, povećanje broja zaposlenika koje bi plaćali gradovi i općine. Iako je takav tip privremenog zapošljavanja dobrodošao, u Županiji ističu da za njega ne postoji zakonska podloga.

Odnosno da je formalno neostvariv jer zaposlenici gradova i općina ne smiju raditi u županijskim uredima, pa se rješenje problema traži u izmjenama zakona na razini ministarstva.

SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.