Biznis

HTZ

Hrvatska se reklamira spotom koji je cenzurirala Kosor

Hrvatska se reklamira spotom koji je cenzurirala Kosor

Hrvatska turistička zajednica u ovoj godini planira potrošiti gotovo 69 milijuna kuna za promociju hrvatskog turizma u zemlji i inozemstvu. Perjanica ovogodišnje kampanje je spot 'Oda radosti' čija ja protagonistica violončelistica Ana Rucner

Osim 'Ode radosti', koja se bazira na himni Europske unije tj. Beethovenovoj 9. simfoniji, HTZ će prikazivati i spotove iz prethodnih sezona 'Brojevi', 'Recept za savršen odmor', 'Mediteran kakav je nekad bio' i 'Spot dobrodošlice'.

Podsjetimo, spot 'Recept za savršen odmor' bio je top tema u Hrvatskoj 2010. kada su se zbog krupnog kadra ženske stražnjice pobunile ženske udruge, ali i tadašnja premijerka Jadranka Kosor. Sporna scena maknuta je iz spota, tako da se i ove godine on emitira u cenzuriranoj verziji.

Spot 'Oda radosti' koji je režirao Hrvoje Hribar
namijenjen je uglavnom inozemnom tržištu, a dio je promidžbene kampanje Hrvatske turističke zajednice pod sloganom 'Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije'.

Reklame koje promoviraju Hrvatsku kao turističku destinaciju prikazuju se tako na TV postajama u Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Nizozemskoj, Rusiji, Poljskoj, dok se u sklopu globalnog televizijskog oglašavanja spotovi emitiraju na CCN-u, BBC-u, Worldu, Eurosportu i Euronewsu.

Iako bi mnogi pomislili kako je globalna promocija jedna od skupljih stavki, na emitiranje naših spotova na navedenim globalnim postajama HTZ ove godine troši tek šest milijuna kuna, dok 52,5 milijuna kuna otpada na promociju na tržištima uglavnom europskih zemalja.

U prvom redu, tradicionalno je tu Njemačka. Na tom tržištu HTZ ove godine ulaže gotovo deset i pol milijuna kuna u promociju, a na drugom mjestu po potrošnji sredstava je Hrvatska. Na privlačenje domaćih gostiju potrošeno je gotovo pet milijuna kuna, što je drugi po visini budžet gledano po zemljama.

Naime, u predsezoni zabilježen je pad domaćih gostiju, a u HTZ-u kažu kako je taj trend prisutan nekoliko godina. 'Osnovni razlog tome je raspoloživa kupovna moć domaćih građana koja se također iz godine u godinu kontinuirano smanjuje', rekla nam je glasnogovornica HTZ-a Viviana Vukelić.

Naglašava da su smanjena sredstva za promociju u Hrvatskoj, kao što su manja i ukupna sredstva za promociju hrvatskog turizma u svijetu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.