Biznis

Istraživanje MojPosao.hr

Čime vas poslodavac može ‘osvojiti’?

Čime vas poslodavac može ‘osvojiti’?

Zamišljate li da radite u uglednoj tvrtki koja je vodeća u biznisu kojim se bavi? Što vam je pritom važno: siguran posao, solidna primanja, mogućnost usavršavanja ili odličan odnos s kolegama?

Razgovor za posao zapravo je susret dvoje ljudi koji se, jedan drugome, nastoje prikazati u najboljem mogućem svjetlu. No, osim ove ‘samoreklame’, cilj razgovora za posao je i ‘promotriti drugu stranu, što ona nudi i koliko je to atraktivno’.

Iako je uvriježeno mišljenje da se kandidat na razgovoru za posao mora ‘dokazivati’ više od poslodavca, praksa potvrđuje kako su mnogi ljudi odbili poslovnu ponudu naprosto zato jer su (naknadno) doznali da poslodavac ‘ne plaća radnike na vrijeme’, da je ‘direktor teška osoba za suradnju’ ili da ‘ostale tvrtke iz branše o ovoj kompaniji nemaju dobro mišljenje’.  

Ako vam posao ponudi tvrtka koju prati loš imidž, vjerojatno nećete skakati od euforije čak ni ako vam kažu da su ‘regionalni lider koji njeguje timski rad’. S druge strane, ako se tvrtka nalazi na atraktivnoj lokaciji, možda će vam to značiti više od onoga što o njoj misle njeni konkurenti.

Portal MojPosao poziva vas na sudjelovanje u anonimnom istraživanju "Image poslodavca".

Što po vašem mišljenju čini dobar imidž’ neke tvrtke? Čime vas poslodavac može ‘osvojiti’? Koje su vrijednosti danas ‘in’, a što je postalo ‘out’? Otkrijte nam, kakav je imidž ‘dobar imidž’. 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.