Biznis

Turistička zajednica Grada Splita

Tradicija i kulturna raznolikost glavni aduti turizma u Splitu

Tradicija i kulturna raznolikost glavni aduti turizma u Splitu

S Novom godinom stiže nam i nova turistička sezona, pa je Turistička zajednica Grada Splita već predstavila turističku brošuru koja se oslanja na tradicijske proizvode grada i njegovu kulturnu raznolikost.

"Postoji dalmatinsko vino, dalmatinska pisma, dalmatinska duša, dalmatinska spiza - sve je dalmatinsko stavljeno u ovu brošuru i mislim da će ona svojom snagom rezultirati da ćemo imati još jednu rekordnu godinu", rekao nam je direktor splitske TZ Vedran Matošić.

Turistička zajednica kao glavni dio razvojnog plana za ovu sezonu stavlja oživljavanje pred i pod sezone što je predstavljeno u 'City Break' projektu.

"City Break je, u stvari, vikend u Splitu. Napravili smo s Croatia Airlines ugovor vrijedan milijun kuna da bi osigurali petkom i ponedjeljkom letove iz sedam destinacija u travnju, svibnju, rujnu i listopadu", izjavio je Matošić.

Turistima će se nuditi besplatno razgledavanje grada, ali i besplatne karte za kazališta i muzeje.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.