Biznis

Širenje "halal" turizma

Hrvatska se mora bolje pripremiti za turističko tržište Bliskog i Dalekog istoka

Hrvatska se mora bolje pripremiti za turističko tržište Bliskog i Dalekog istoka

Hrvatska se mora pripremiti za turističko tržište Bliskog i Dalekog istoka, uvođenjem "halal" kvalitete za proizvode, ali i usluge. Halal znači dozvoljeno i odnosi se na muslimane.

Međutim, riječ je o kontroliranoj kvaliteti, prihvatljivoj za sve ostale vjeroispovijesti - čulo se na seminaru "Halal turizam", održanom u Županijskoj gospodarskoj komori.

Za halal certifikat potrebno je ispuniti rigorozne uvjete, uz standardne higijenske i sanitarne podrazumijeva i da proizvod ne sadrži sirovine zabranjene muslimanima. Restorani u kojima se primjenjuje HACCAP lako mogu implementirati i halal kvalitetu. Aladin Dugonjić rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete. pojasnio je što mora zadovoljiti certificirani halal smještaj:

U hotelskoj ili apartmanskoj mora se označiti sobi jugoistok kamo se muslimani okreću kada mole. Mora se osigurati mjesto za molitvu s prostirkom. Na zidovima ne smiju biti slike ili fotografije na kojima se prikazuje lice. U mini-baru neće posluživati alkohol - objasnio je Dugonjić te dodao kako je najteže certificirati pekarsku i mesnu industriju "zbog korištenja aditiva".

U Hrvatskoj tek malobrojne hotelske kuće imaju halal certifikat. Ukupno oko 35 proizvoda, a s našeg područja jedino Sir Paške sirane ima halal certifikat.

radio Zadar


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.