Biznis

Dobra prilika za izvoz

Lidl plasira hrvatske proizvode na mađarsko tržište

Lidl plasira hrvatske proizvode na mađarsko tržište

Lidl Hrvatska planira promovirati brojne hrvatske proizvode u svojim trgovinama širom Europe, a prvi Hrvatski tematski tjedan održat će se u Mađarskoj.

U četvrtak, 25. srpnja, u svim Lidlovim trgovinama diljem Mađarske počinje Hrvatski tematski tjedan, u sklopu kojega će mađarski potrošači imati priliku isprobati probrane hrvatske proizvode.

Mađari će moći isprobati dalmatinski pršut, štrukle Exelsia Croatica, sirnicu, malvaziju i plavac iz linije vina Winemakers of Croatia, viljamovku Spirits of Croatia, napitke Cedevita, paštete Gavrilović, ćevapčiće Podravka, sapun s morskom soli Exelsia Croatia i brojne druge proizvode poznatih hrvatskih kompanija.

Lidl u Mađarskoj ima preko 158 trgovina i tri logističko-distributivna centra te više od 3.500 zaposlenih.

Nakon Mađarske, Lidl planira hrvatske proizvode promovirati putem tematskih tjedana u svojim trgovinama i u drugim europskim zemljama.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.