Biznis

Dodjeljene nagrade u zagrebačkom hotelu DoubleTree

Kreativno i inovativno - Nin i Pag znaju kako

Kreativno i inovativno - Nin i Pag znaju kako

Među deset nagrađenih dva projekta su sa zadarskog područja - iz gradova Nina i Paga

U hotelu DoubleTree by Hilton dodjeljene su nagrade za kreativne i inovativne programe u turizmu.

Nagradu dodjeljuju Savez za energetiku Zagreba, tvrtka Energo Media Servis i Hrvatska gospodarska komora - Europska poduzetnička mreža u Hrvatskoj, uz podršku Ministarstva turizma i pod osobnim pokroviteljstvom Gorana Gazivode.

Među deset nagrađenih dva projekta su sa zadarskog područja - iz gradova Nina i Paga.

Projekt TZ Nina - Mreža pješčanih staza na Kraljičinoj plaži i lokalitetu ljekovitog blata osvojio je nagradu za Najbolji program odgovornoga hrvatskog poslovnog turizma, a za najbolji proizvod hrvatskoga poslovnog turizma proglašeni su Magazini soli Grada Paga.

Plaže Nina jedan su od njegovih zaštitnih znakova i impresivna slika koju pamte svi koji su barem jednom posjetili ovaj grad. Njihova ukupna dužina je čak 8000 metara. Najdulja i najpoznatija od njih je 3 kilometara duga, pješčana Kraljičina plaža. Na putu do nje treba prijeći desetak metara dugi plićak, a u njezinoj se blizini nalazi najveći poznati lokalitet ljekovitog blata u Hrvatskoj. Turistička zajednica grada Nina odlučila je unaprijediti stanje plaže obnovom šetnice i uspostavom mreže pješačkih staza koja bi povezivala ova dva lokaliteta te otvorila prostor za kreiranje eko parka Ninska laguna. Prošle je godine u obnovu dijela šetnice uloženo 100 tisuća kuna, a daljnjim razvojem projekta Nin namjerava dodatno povećati atraktivnost i sadržaje ove jedinstvene plaže te valorizirati njene prirodne značajke. 

Magazini soli koji se nalaze na području grada Paga još od mletačke vlasti zapušteni su, a dijelom neadekvatno prenamijenjeni. Cilj samog projekta je izgradnja i obnova turističke infrastrukture. Stvaranjem muzejsko-kulturnog centra u 1. magazinu soli obogatit će se kulturno-turistička ponuda grada Paga jer će implementacija projekta doprinijeti ne samo stvaranju muzeja već će obnovljivi magazini nuditi sadržaje poput održavanja tradicionalnih sajmova, predstava, izložbi i raznih manifestacija s ciljem oživljavanja povijesti i tradicije grada. Veći broj turista potaknuo bi i otvaranje novih poslova vezanih za turizam što bi dugoročno imalo pozitivan utjecaj na otvaranje novih radnih mjesta i u konačnici sprječavanje iseljavanja velikog broja stanovnika. Osim toga pružanje izložbenog prostora malim i srednjim poduzetnicima moglo bi imati dugoročni pozitivan učinak na poboljšanje marketinga i plasmana autentičnih otočnih proizvoda. 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.