Biznis

Split

Pošta izgubila njegovu pošiljku s 1.000 kuna, pa mu kao odštetu nudi 50?!

Pošta izgubila njegovu pošiljku s 1.000 kuna, pa mu kao odštetu nudi 50?!

Mjesec i pol dana 59-godišnji muškarac obilazi urede Hrvatske pošte i traži objašnjenje što se dogodilo s njegovom preporučenom pošiljkom u kojoj je bilo 1.000 kuna, a koju je poslao 19. studenoga iz poštanskog ureda na Trsteniku.

Novac, kaparu za kamp-kućicu, poslao je jednoj gospođi iz Sesveta, no pošiljka nikad nije stigla na njenu adresu, piše Slobodna Dalmacija.

''Preko poznatog domaćeg portala za prodaju dogovorio sam kupnju kamp-kućice s tom gospođom, kamp-kućica je s prijevozom koštala oko 9.000 kuna. Tih 1.000 kuna koje sam poslao u preporučenoj pošiljci zapravo je bila kapara za kućicu. Kućica je u međuvremenu stigla, ja sam je preuzeo i platio, ali gospođa nije dobila svojih 9.000 kuna kako je dogovoreno, nego samo osam jer moja kapara nikad nije stigla na njezinu adresu'', ispričao je Splićanin, pokazujući potvrde iz kojih se jasno vidi kad je pošiljka poslana.

Iz Hrvatske pošte mu nisu razjasnili gdje je nestala pošiljka.

Tražio objašnjenje, a u pošti su mu se samo nasmijali

''Išao sam 25. studenoga u ured Trstenik, gdje se poštanska službenica nasmijala kad sam joj rekao da je u mojoj preporučenoj pošiljci bio novac'', rekao je.

''Rekla je da ćemo podnijeti zahtjev za povrat pošiljke, da bi me nakon pet dana od tog datuma nazvala i rekla da mi Pošta nudi iznos poštarine od devet i pol kuna koje sam platio uvećan za pet puta. Znači, Pošta mi daje 50 kuna za izgubljenu pošiljku u kojoj je bilo tisuću kuna. Naravno da na to nisam pristao'', ispričao je Splićanin, koji smatra da je jedini krivac za ovu neugodnu situaciju Hrvatska pošta.

HP: Novac se ne šalje u kuverti

Iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte o izgubljenoj pošiljci rekli su:

''Vezano uz navedenu reklamaciju korisnika za koju ste nam poslali upit, možemo potvrditi da je, nažalost, doista došlo do gubitka spomenute pošiljke te su djelatnici Hrvatske pošte pošiljatelja uputili na način kako može ostvariti pravo na naknadu štete, a s obzirom na vrstu usluge koju je odabrao. Ipak, Hrvatska pošta ne može potvrditi sadržaj pošiljke, pogotovo ne da se, kako je korisnik naveo, radi o novcu, imajući u vidu činjenicu da je slanje novca u kuverti zabranjeno, o čemu se u medijima već nekoliko navrata i pisalo''.

danas.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.