Biznis

Zanimljivo!

Borovo dizajnom i kvalitetom cilja na osvajanje novih tržišta

Borovo dizajnom i kvalitetom cilja na osvajanje novih tržišta

U tvornici Borovo, najstarijem domaćem proizvođaču obuće s tradicijom duljom od 80 godina, imaju formulu za globalnu tržišnu utakmicu. Jeftinijoj kineskoj i talijanskoj proizvodnji odupiru se kvalitetom koju, osim Europe, sve više prepoznaju i na dalekim tržištima.

Malo tko stariji od 30-ih ne pamti startasice i borosane, kultne brandove vukovarskog Borova, koji su nadživjeli socijalističku ekonomiju, a u tržišnoj privukli nove generacije. Zahvaljujući spoju zanimljivog produkt dizajna i proizvodnje gumene obuće nedavno su kupcima ponudili novi brand, boromine. Reakcije su odlične, kaže dizajnerica Borova Iva Ćurković.

 

''Čak se kroz ovih mjesec dana pokazalo da zapravo sve dobne skupine kupuju. Sama boromina je nastala tako da sam krenula redizajnirat borosanu. Ta dva branda će egzistirati zajedno. Za razliku od borosane, boromina je kraća, visina je samo do gležnja. Od ovih osam modela, dva imaju jezik. Standardna boromina nema jezik i otvorenija je, pa je možda prikladnija za vruće, ljetne dane. Ima sloj od dva centimetra mikropjenaste gume, pa je osim za stajanje, ugodna za duge šetnje, plesanje...'', opisuje Ćurković.

U poslovnoj filozofiji kreiranja novih proizvoda nisu propustili osvježiti već isprobane modele, ponovo u suradnji s mladim dizajnerskim snagama.

 

''Za Startas sigurno najviše znate najviše, jer smo ovo ljeto izašli s novom kolekcijom nakon tri godine. Zahvaljujući rovinjskom dizajneru Mauru Maserottiju. Prije par godina je to bio veliki boom Startasa 'Long live Startas'. Ove godine smo nastavili u tom smjeru i pokrenuli suradnju s mladim dizajnerima. Jednog smo i zaposlili, nadamo se uskoro još nekoliko. Najbolja stvar je bila natječaj za jesen/zima kolekciju na kojem smo također nagradili troje dizajnera. Upravo razvijamo njihove modele'', izdvaja voditeljica brandova u Borovu Tatjana Katić Škot.

Planova je, kaže, mnogo, no trenutno su zaokupljeni osvajanjem novih stranih tržišta.

 

''Trenutno smo prisutni u Japanu, Koreji, Francuskoj, Nizozemskoj i Belgiji. Krećemo u Skandinaviju, a imamo i puno upita iz Sjeverne i Južne Amerike, što nas veseli. Zasad nemamo konkretnu suradnji, ali vjerujemo da će se i to dogoditi u 2015. godini'', napominje Katić Škot.

U Borovu s optimizmom gledaju na poslovne izazove koje nosi budućnost. No za svaki slučaj svoja tri glavna aduta - bijelu startasicu, borominu s likom papagaja u čast Mundiala i klasičnu borosanu, odlučili su pohraniti u vremenskom trezoru. Nadaju se da će osvajati kupce i za sto godina, a dotad podsjećaju da su sva tri hita gotovo u cijelosti domaće izvedbe.

 

''Pa se nadamo će naši građani nastaviti kupovati proizvod napravljen u Hrvatskoj'', poručila je voditeljica brandova Borova.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.