KLCM studija
Žene bolji, a muškarci traženiji lideri
Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, po treći put je proveo studiju "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj istražuje razinu povjerenja u vodstvo.
KLCM studija ove je godine provedena na šest tisuća i petsto ispitanika u trinaest zemalja i ponovno se primarno bavi povezanošću između efikasne komunikacije i efikasnog vodstva. Ove godine, međutim, po prvi put je ispitana i povezanost između liderstva i spola.
Treća KLCM studija pokazala je kako se kriza povjerenja u lidere i neslaganje s načinima njihove komunikacije produbljuje, ali i otkrila da je budućnost komunikacije u novom, 'nježnijem' modelu. Žene-lideri pokazale su se boljima od svojih muških kolega u sve četiri najvažnije karakteristike lidera, kao i u deset od ukupno četrnaest osobina potrebnih za uspješno vodstvo.
Ipak, 54% ispitanika očekuje da bi muškarci trebali biti ti koji će voditi svijet u idućih pet Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je:
"Mislim da bismo slijedeće godine trebali istražiti zbog čega ljudi očekuju od muškaraca da ih vode ako žene evidentno imaju bolje liderske osobine. Mora da se radi o nekom tajnom sastojku koji ih čini privlačnijima, ali to je već pitanje za psihologe, sociologe i antropologe."
Ovo su još neki od rezultata ovogodišnjeg istraživanja:
• Još manje ispitanika nego prošle godine (22% u odnosu na 24%) vjeruje da vođe u potpunosti pružaju efikasno vodstvo. Poslovni lideri još su manje izvrsni vođe nego prošle godine (29% u odnosu na 34%), iako im se još uvijek vjeruje više nego liderima iz drugih sektora (42% vjeruje da poslovni lideri ispunjavaju očekivanja u odnosu na 70% ispitanika koji misle da političari to ne čine).
• Ljudi žele akciju, ne samo priču. Žele da lideri pokazuju put vlastitim primjerom, žele otvorenu komunikaciju, priznavanje pogrešaka i lidere koji su u stanju izvući iz njih ono najbolje.
• Povjerenje je na prvom mjestu vrijednosti koje ispitanici cijene kod poslovnih lidera. Slijede kvaliteta i odnos s kupcima.
• Loše vodstvo sve više izravno pogađa prodaju (61% u odnosu na 60% prošle godine).
• Tradicionalni kanali imaju najveći utjecaj na percepciju lidera. Na prvom mjestu je pojavljivanje na televiziji (49%), na drugom osobno pojavljivanje pred zaposlenicima (42%), a na trećem službene objave (34%). Prisutnost na društvenim mrežama na percepciju liderstva utječe daleko manje - 16% ispitanika u ovom kontekstu ozbiljno doživljava Facebook, a samo 9% Twitter.
• Ovogodišnja studija otkrila je pojavu "eVanđelista vodstva" - utjecajne i glasne manjine koja je izuzetno aktivna na internetu te svojim ponašanjem utječe na prodaju i reputaciju, jednako pozitivno kao i negativno ako je impresionirana liderima, odnosno razočarana u njih.
Vezane vijesti
-
Prema nedavnim istraživanjima od celulita trpi približno 80 posto žena razvijenoga svijeta i potrebno ga je shvatiti ne samo kao estetski već i kao zdravstveni problem
-
-
-
Izdvojeno
-
Vjerojatno ste čuli da nije dobro za probavni sustav, no je li stvarno tako? Dobra vijest je da pijenje kave na prazan želudac nije nužno loše za vas, a vaš se želudac obično može prilagoditi i zaštititi.
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
-
U trećem i posljednjem tekstu u seriji o sigurnim i pravednim granicama planetarnih resursa bavimo se putokazima ostvarivanja ovih progresivnih društvenih i ekoloških ciljeva.
-
Iako smo skloni gastritisom nazvati svaku bol u gornjem dijelu želuca, riječ je o posebnom stanju čija se dijagnoza potvrđuje histološkim pregledom tkiva.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.