HTZ
Promocija Hrvatske od Norveške do Japana
Hrvatska turistička ponuda i njene destinacije predstavljene su protekli tjedan na više stranih tržišta kroz prezentacije stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ), medijske i objave touroperatora, a svima je zajedničko ukazivanje na posebnosti, atraktivnost i raznolikost Hrvatske
U Oslu je tako u prvom dijelu tjedna predstavljena hrvatska turistička ponuda kroz projekt Falkuša, jer je istoimena komiška stara ribarica u tom gradu sudjelovala u regati 300 povijesnih brodova, čime je uz ostalo proslavljena 200. godišnjica Kraljevine Norveške.
Tom je prilikom u Oslu postavljena i izložba fotografija Ive Pervana
o regati Palagruža, a hrvatski predstavnici na čelu s HTZ-ovim
predstavništvom za Skandinaviju te kulturnom ustanovom Ars Halieutica
priredili su i niz manjih događanja, poput kuhanja brudeta od bakalara
po komiški, susrete s medijima i drugim partnerima.
Sve je to izazvalo veliko zanimanje Norvežana za Hrvatskom, a slično su ovih dana pokazali i u Japanu
gdje je na televiziji TBS u jednoj od najpopularnijih turističkih
emisija 'Let's enjoy 7 seas! World Summer Resort', koju prati više od 7 milijuna gledatelja, direktor japanskog predstavništva HTZ-a Eduard Tripković Katayama predstavio neke od destinacija, poput bolske plaže Zlatni Rat, gradića Gradca, svjetionika na otocima i rtovima te festivalsku ponudu.
U promociju hrvatskog turizma i njegovih selektivnih oblika protekli se tjedan uključio i njemački touroperator Olimar koji
je u novom golf katalog za sezonu jesen-zima 2014./2015., uz brojne
najvažnije europske golf destinacije, predstavio prvi put i jednu
hrvatsku, istarsku Savudriju uz hotelski kompleks Adriatic Kempinski.
Hrvatsku su protekli tjedan promovirali i strani mediji, pa je tako švicarski list Sonntagszeitung i njegov 'lifestyle' magazin Annabelle
objavio članak o otoku Pagu kao novootkrivenoj destinaciji za
nezaboravan provod mladih, koja osim atraktivnih, poznatih zabava
namijenjenih mlađoj populaciji, nudi gostima puno više sadržaja i
neotkrivenih detalja samog otoka.
U članku se ističe i gostoprimstvo lokalnog stanovništva te
jedinstvenost paške čipke, sira, janjetine, karnevala, ljekovitog blata i
drugog.
Danski dnevni list Politiken, koji ima nakladu veću od
90 tisuća, objavio je pod naslovom 'Nepoznati dio Europe privlači
arhitekturom, vinima i prirodnim ljepotama' reportažu o neotkrivenim
ljepotama Slavonije i Baranje.
Spominju i Kopački rit, Park prirode Lonjsko polje, ali i proizvodnju
vina u Bilju, Đakovu, Iloku i Kutjevu, a autore je posebno oduševio slavonski kulen kojeg uz recept predstavljaju jednim od najvažnijih lokalnih gastro proizvoda.
Vezane vijesti
-
-
Lorencin je spomenuo i kako se provode snažne mjere protiv sezonalnosti te kako se Hrvatska sada promovira kao destinacija kulturnog turizma, biciklizma, enogastronomije, nautike i poslovnog turizma
-
-
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.