Biznis

Poželjna turistička destinacija

Turizam u Rijeci: U prvih 9 mjeseci ostvaren promet za 2013.

Turizam u Rijeci: U prvih 9 mjeseci ostvaren promet za 2013.

Rijeka je od 2002. do 2013. godine od tranzitnog grada postala poželjna turistička destinacija mlađih turista.

Povećava se broj poduzetnika čije su djelatnosti usko vezane uz turizam. Oni bilježe veliki rast prometa, samim time i zarade,otvarju se i nova radna mjesta - bio bi sukus je brojnih statističkih podataka koje je iznio direktor Turističke zajednice Rijeke Petar Škarpa.

U ovoj se, 2014. godini , dodaje, ti pozitivni trendovi nastavljaju:

"U prvih devet mjeseci mi smo praktički ostvarili promet 2013. godine, ostvarili smo promet 17 posto veći u odnosu na prošlu godinu i isto tako povećali prihode kroz sve ove pokazatelje. Vjerujem da će se ovi trendovi nastaviti i da ćemo ovu godinu završiti kao najbolju godinu za turizam na području Rijeke i da ćemo postaviti zaista dobar temelj za razvoj turizma na području grada Rijeke", rekao je direktor Turističke zajednice Rijeke Petar Škarpa.

U strateškom planiranju razvoja turizma u Rijeci, kulturni turizam je na prvom mjestu:

"Kulturni turizam je nešto što može generirati daljnji razvoj grada Rijeke obzirom na kulturnu baštinu koju ona ima. Nakon toga definiram vjerski turizam i poslovni turizam kao druga i treća najbitnija smjernica daljnjeg razvoja, i city break turizam, turizam kratkih putovanja koji povezuje sve ostale segmente turizma", kaže Petar Škarpa.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.