Biznis

Turistička promidžba na sajmovima

Turistički sajmovi samo za turističku industriju

Turistički sajmovi samo za turističku industriju

S početkom godine intenzivira se turistička promidžba na sajmovima. Trenutačno se HTZ predstavlja u Stuttgartu, na jednom od najznačajnijih specijaliziranih turističkih sajmova za kamping, motorizirana i autobusna putovanja. Na našem štandu jedan od suizlagača je i Turistička zajednica Zadarske županije i to zajedno s partnerima Turisthotelom iz Zadra, te Ilirijom iz Biograda, javlja Radio Zadar

Uoči otvaranja sajma u Stuttgartu, njemački ADAC, najveći i najznačajniji europski automobilski klub okupio je značajne turističke subjekte iz cijelog svijeta.

Tradicionalno su dodijeljena i ADAC-ova priznanja. Turisthotel je tako ponovno potvrdio kvalitetu u svojem kampu u Turističkom naselju Zaton, pa je prema strogim kriterijima ADAC-ove komisije među najboljim europskim kampovima.

Direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija naglašava kako će upravo specijalizirani sajmovi poput ovoga za kamping sektor u Stuttgartu ili najvećeg sajma nautike koji se održava u Duselldorfu biti u fokusu sajamske promidžbe. Namjera joj je racionalizirati nastupe na sajmovima

- Prema istraživanjima na nacionalnom nivou samo 0,5 posto, a na regionalnom 3 posto dolazaka turista pod utjecajem sajmova

Dodaje, kako će uštede ali i većega efekta radi nastupati zajedno s turističkim zajednicama drugih Županija, obzirom da je turisti u što kraće vremena nastoje obići što više lokaliteta i turističkih atrakcija.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.