Plaza hotel
Radionica Sell Croatia u Seoulu
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba i uz podršku partnera Turkish Airlines, organizirala poslovnu radionicu Sell Croatia koja se održala u The Plaza hotelu u korejskom glavnom gradu Seoulu.
Za radionicu je iskazan veliki interes što potvrđuje prisustvo više od 90 sudionika iz 60 korejskih kompanija. Uz brojne turoperatore i agente, radionicu je popratio i velik broj novinara iz 11 medijskih kuća.
Okupljene je kratko pozdravio počasni konzul Republike Hrvatske u Republici Koreji In-Mo Yang, a isto je učinila i Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ te Renata Deželjin, direktorica Sektora za posebne prezentacije i studijska putovanja u Glavnom uredu HTZ-a.
Na radionici je, uz turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije, sudjelovalo i 12 hrvatskih agencija: Adria Happy Tours, Adriatic Excursions, Aronda Adriana Travel, Gea Travel, Gulliver Travel, Katarina Line, Kompas Zagreb, Lea Gabriela (Tours Around Croatia), Obzor putovanja, Palma Travel, Super Tours Incoming DMC i Uniline.
U sklopu radionice je organizirana i nagradna igra za sudionike koji su mogli osvojiti jednu od dvije nagrade. Prva nagrada uključuje land aranžman u Hrvatskoj za dvije osobe, dok druga uključuje land aranžman u Hrvatskoj za jednu osobu. U nagradnoj igri sudjelovale su turističke zajednice grada Zagreba, Ličko-senjske, Zadarske i Istarske županije te turistička zajednica Kvarnera. Navedene turističke zajednice osigurale su besplatan smještaj za pobjednike nagradne igre.
Podsjećamo kako su korejski turisti, kada govorimo o turistima s dalekih tržišta, među onim posjetiteljima koji ostvaruju najveće stope rasta u dolascima i noćenjima. Tako su korejski turisti u prošloj godini ostvarili ukupno 252 tisuće dolazaka (porast od 239 posto) i 319 tisuća noćenja (porast od 218 posto). Trendovi rasta su nastavljeni i u ovoj godini jer smo u prvih pet mjeseci s korejskog tržišta ostvarili 122 tisuće dolazaka (porast od 37 posto) i 144 tisuće noćenja (porast od 35 posto).
Vezane vijesti
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Kina za naš turizam predstavlja strateški važno tržište na kojem je naša zemlja, zbog izuzetno bogate kulturno-povijesne baštine, gastronomije i očuvane prirode, prepoznata kao europska top turistička destinacija.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Vjerojatno ste čuli da nije dobro za probavni sustav, no je li stvarno tako? Dobra vijest je da pijenje kave na prazan želudac nije nužno loše za vas, a vaš se želudac obično može prilagoditi i zaštititi.
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.