Biznis

Priča o ljubavi i ratu

Kako privući turiste: suveniri s karakterom

Kako privući turiste: suveniri s karakterom

Turizam je u Hrvatskoj jedna od najvažnijih gospodarskih grana. Povijest našeg turizma seže od sredine 19. stoljeća, a uspješno se razvija sve do danas.

Sunca i mora Hrvatskoj ne nedostaje, a nije naodmet ni Hitch Cock-ova procjena zadarskog zalaska sunca kao najljepšeg.

Ipak, sunce i more za turizam nije dovoljno, a inovacija i novih ideja nikad dosta.

Razgovarali smo sa mladim inovatorom iz Zagreba, Robertom Mesirom, koji je svoju ideju odlučio realizirati.

Sa svojim mladim timom dizajnera odlučio je upoznati turiste koji posjećuju Hrvatsku sa našom povijesti - njihovi suveniri imaju karakter i dušu, a Zadar je njihova omiljena destinacija.

Prvi od ovakvih proizvoda zove se "T-shirt with a Story" i već polako postaje hit među posjetiteljima.

PRIČA O LJUBAVI I RATU

Naime, radi se o majici koja na sebi ima oblik kravate te nekolicinu hrvatskih simbola. Kravata je najpoznatija hrvatska inovacija, a ova kravata je drugačija od onih koje poznajemo. Iznimno zanimljiv dio ovog suvenira je letak o hrvatskoj priči o "Ljubavi i ratu": o povijesti i nastanku kravate i utjecaju ove inovacije na cijeli svijet.

"Krenuli smo sa projektom redizajniranja hrvatskih suvenira, ovo je naš prvi ovakav projekt. Htjeli smo napraviti suvenir koji će imati dušu, pa smo posjetiteljima dali povijesnu priču koju doslovno mogu nositi doma.
Kravata se sastoji od svjetlo plave boje koja predstavlja Jadran te žute boje koja je zamjenila tradicionalnu crvenu i simbolizira grad. U Jadranskom djelu kravate nalazi se crtež Hrvatske i naše obale te Paške čipke. Na donjem dijelu nalazi se crkva Sv. Donata, kao simbol grada Zadra.

Pri kretanju u ovakve projekte, uvijek prvo kreneš od sebe. Primjerice; ja bih htio ponijeti povijest nekog grada ili države u kojoj sam bio, pa sam odlučio ponuditi nešto tako našim posjetiteljima." - rekao je Roberto Mesir.

INOVACIJE I KREATIVAN RAZVOJ NOVIH TURISTIČKIH PROZIVODA

Turizam je naš najvrijedniji resurs. Kako ga razvijati, kako povećati broj turista, kako produžiti sezonu?

Za vrijeme sezone u Zadru se otvaraju mnoga vrata. Kreativnost i inovacija uvelike može pomoći razvoju turizma, ali i pojedincu.

Osim sto ovakvi projekti pridonose poboljsanju hrvatskog turizma, pojedincu mogu stvoriti dodatnu zaradu i nove prihode, a time i lagodniji zivot.

"T-shirt with a story" samo je kap u moru ideja koje su lako provedive u djelo, a puno znace kao ponuda na tržištu, i kao prihod pojedincu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.