Zvonimir Mršić u intervjuu za bne IntelliNews:
Podravka kreće u osvajanje svijeta
Podravka se nalazi u povlaštenom krugu firmi koje planiraju širenje izvan regije u kojoj su etablirali svoje poslovanje.
Uspješno širenje u Europi, na Bliskom istoku i u sjevernoj Africi moglo bi dovesti do uključivanja na burzu u Londonu, Beču ili Varšavi, rekao je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić u intervjuu za bne IntelliNews.
"Mislimo da ćemo biti u stanju rasti brže od naše konkurencije i da ćemo moći krenuti za neorganskim rastom - postati lovci", rekao je Mršić, koji svoju tvrtku uspoređuje s Nestléom. Smatra kako su obje firme utemeljene u malom gradu u maloj državi, no ističe kako imaju međunarodni utjecaj.
"Otvaramo tri nove fokalne točke, u Tanzaniji, Pekingu i Dubaiju. Spremni smo napraviti sljedeći korak u internacionalizaciji kako bismo postali globalna tvrtka. Jači smo nego ikada, a preveliki smo da opskrbljujemo samo regionalno tržište. Imamo izbor, ili ćemo ostati tu gdje jesmo i zabilježiti pad, ili ćemo se proširiti na nova tržišta", ističe šef Podravke.
Podravka je u travnju zaključila ugovor kojim je kupila 51.55 posto slovenskog Žita za 33 milijuna eura, a očekuje se da će u skoroj budućnosti kupiti i ostatak kompanije, i to po istoj cijeni. Mršić smatra kako je upravo ta akvizicija prvi korak u podizanju rasta Podravke. "Žito je dovoljno velika meta, 'teška' 110 milijuna eura. To je prilika da povećamo prodaju, poboljšamo efikasnost, marginu EBITDA i neto profit. Stvorili smo si nekakvu mentalnu barijeru zato što je preko 20 godina naša prodaja u Hrvatskoj iznosila oko 3.5 milijarde kuna. Kupnja Žita dala nam je novu hrabrost i novo samopouzdanje. Ovo će biti prvi put u više od 20 godina da će prodaja Podravke premašiti 4 milijarde kuna", dodaje za bne.
Ipak, ima i onih koji su skeptični oko Podravkinog posla sa Žitom. Tomislav Bajić, voditelj istraživanja u zagrebačkom InterCapital Securitiesu, ističe kako bi Podravka mogla previše raspršiti svoju paletu proizvoda te kako postoji opasnost da se firma počne previše oslanjati na ionako zasićeno slovensko tržište.
Vezane vijesti
-
-
Hrvatska je lani postala naše glavno izvozno tržište, ispred Italije i Austrije, a povećao se i naš uvoz iz Hrvatske, u izvozu sudjeluju i poduzeća u hrvatskom vlasništvu kao i slovenskom, kazao je agrarni ekonomist s ljubljanskog Biotehničkog fakulteta Aleš Kuhar, ocijenivši da su slovenska prehrambena industrija i poljoprivreda u dobrom stanju iako je lani prihod nešto pao
-
Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović i hrvatsko gospodarsko izaslanstvo nastavili su službeni posjet Državi Katar.
-
Nakon dva dana završila je maratonska sjednica Nadzornog odbora Podravke na kojoj je, za novog šefa tog prehrambenog giganta izabran Marin Pucar
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.