Biznis

Potrošači

Kinookus pokrenuo Nacionalnu kampanju informiranja potrošača

Kinookus pokrenuo Nacionalnu kampanju informiranja potrošača

U okviru četvorogodišnjeg europskog projekta ESSEDRA (Environmentally Sustainable Socio-Economic Development of Rural Areas) Udruga Kinookus, u suradnji sa Slow Food Zagreb Agram i Slow Food Dubrovnik, u Zagrebu je pokrenula kampanju informiranja i senzibiliziranja potrošača.

Kampanja informiranja potrošača počela je u subotu 5. prosinca dijeljenjem informativnih materijala na Europskom trgu u Zagrebu.

Riječ je o vodiču Misli što kupuješ u kojem potrošači mogu naći upute za kupovinu hrane s ciljem očuvanja bioraznolikosti, potpore malim tradicijskim proizvođačima, smanjenja otpada, ali i upute za manju i kvalitetniju konzumaciju mesa, bolje razumijevanje deklaracija, kupovinu sezonskih namirnica i odgovorniju kupovinu ribe.

Zainteresirani mogli su saznati više o ciljevima, rezultatima i tijeku ESSEDRA projekta, kao i o Slow Food filozofiji i načinu pristupanja najvećem svjetskom pokretu za očuvanje tradicijske poljoprivrede i gastro naslijeđa.

Volonteri Slow Food Dubrovnik i Slow Food Zagreb Agram osim vodiča građanstvu su dijelili i ESSEDRA razglednice kojima se svi pozivaju na aktivno sudjelovanje u očuvanju uzgojne i bioraznolikosti uopće.

Vrijeme Adventa izabrano je za početak kampanje upravo zbog toga što se, uslijed novih društvenih prilika, pretvorilo u vrijeme nekontroliranog i nepromišljenog konzumerizma.

Odgovornom kupovinom usmjerenom na tradicijske proizvode građani mogu pomoći očuvanju i razvoju onih sustava proizvodnje koji resurse koriste na održiv način. Nastavak kampanje predviđen je na proljeće 2016. godine.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.