Biznis

Boat Show u austriskom Tullinu

Ilirijina marina Kornati predstavila se posjetiteljima Boat Showa u austrijskom Tullinu

Ilirijina marina Kornati predstavila se posjetiteljima Boat Showa u austrijskom Tullinu

Hrvatska se predstavlja na nautičkom sjamu u austrijskom Tullnu

U Austriji u Tullnu održava se Boat Show odnosno sajam nautike a na kojem tradicionalno nastupa mnoštvo hrvatskih izlagača.  Sajam traje od 3. do 6. ožujka.

Austrija je zemlja bez mora ali sa snažnom orjentiranosti ka nautičkom turizmu što je za Hrvatku iznimno značajno, a sajam se održava 45. put zaredom a ima gotovo 350 izlagača među kojima tridesetak iz Hrvatske a očekuje se između 40 i 50.000 posjetitelja do konca nedjelje.

Nije sajam superbrodova niti superjahti već od polovila prvenstveno onih namjenjenih plovidbi po jezerima i rijekama. Naravno kada su vanjski izlagači u pitanju a posebice iz Hrvatske naglasak je na na ponudi naših marina odnosno charter tvrtki kojima su Austrijanci istaknuti gosti.

Nastupa i Hrvatska turistička zejednica koje se odrekla stotinjak sajmova posljednjih godina ali od Tullna ne odustaje. Istina Hrvatska turistička zajednica nastupa na malom štand, dok je nekoliko godina prije stand HTZ zno biti jedan od najreprezentativnijih. Tu je i sustav ACY marina, Marina Punat, marina Hramina,.. sa zadarskog je područja na štandu HTZ-a informatorica iz D - Marine Marine Dalmacija.  Posebno uspješan nastup ima Marina Kornati Ilirij d.d. iz Biograda sa partnerima Argola d.o.o. i Gomar d.o.o. koji posluju unutar marine .

- Odlučili smo se na nastup na velikom štandu jednom od najprivlačnijih na ovogodisnjem sajmu kako nam kažu kolege . Značajan dio kolega dapače ističe kako se cijele Hrvatska trebala ovako reprezentativno predstaviti. Kako bi dočarali kompletnu ponudu odlučili  smo sami urediti prostor (naizgled kamene kuće) i stvoriti jedan topli ugođaj koji se po broju posjetitelja svakako pokazao i više nego uspješnim.

Kućice smo posudili od jednog zadarskog umjetnika scenografa , brodić su napravili djelatnici Ilirije d.d., a zajedno smo se svi pobrinuli za konzumentski dio tako da ni kroštule, broštulane mendule , domaći pršut i sir , vino,  smokve. Nisu izostali  što je zaista prava promocija, kazuje nam Branka Storeli direktorica marketinga i prodaje Ilirijine marine Kornati.

A čemu toliki trud - nije tajna:

- Kad su u pitnaju individualni gosti (vlasnici brodica) 50 posto takvih naših gostiju su Austrijanci te nam je ovo tržište i najvažnije.

Dodajmo ovom podatak predstavništva HTZ-a u Beču kojeg vodi Ranko Vlatković kako je Hrvatska ove godine Austijancima izbila na prvo mjesto kao ljetno odredište.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.