Biznis

Ritam kulturizma

Case Study Competition: Raw Food Cruise

Case Study Competition: Raw Food Cruise

Predaju rješenja moguće je izvršiti do 17. travnja u 23.59 sati

Organizacijski odbor studentskog projekta Ritam kulturizma objavilo je natječaj za Case Study Competition na temu "Raw Food Cruisea". 

Zadatak je da sudionci osmisle promotivnu kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika, s ciljem privlačenja većeg broj korisnika "Raw Food Cruise"-a.

Pobjednici s najzanimljivijim idejama imaju priliku osvojiti  1000,00 kuna. Prijave su otvorene do petka. 8. travnja 2016. godine do 23.59 sati. Predaju rješenja moguće je izvršiti do 17. travnja u 23.59 sati. 

Opis poslovnog slučaja

Smatramo da je sedmodnevno krstarenje manjim brodom (do 35 putnika) jedan od najboljih načina upoznavanja raskošne ljepote naše obale i brojni putnici koji su to iskusili izvještavaju kako su zaista očarani onim što su vidjeli.

Takvo krstarenje poterbno je upotpuniti i pričom o zdravom načinu života kojeg turisti mogu iskusiti u  7 dana trajanja krstarenja. Tako je nastao Raw Food Cruise.

Cilj je da svaki putnik stekne otprilike ovakve dojmove nakon putovanja: „U Hrvatskoj sam puno toga lijepog vidio, ali i naučio o vlastitom zdravlju. Ta znanja će mi kasnije koristiti za podizanje kvalitete vlastitog života i života mojih bližnjih."

Ciljna skupina ovog poslovnog slučaja su ljudi koji su zdravstveno osviješteni ili koji su na putu da to postanu, a koji ujedno i oni koji vole putovati.

Danas u svijetu sve više jača trend sirove prehrane (raw food) i sve veći broj stručnjaka izvještava o tome kako je to najzdraviji način prehrane. Populacija raw foodista jako raste, pogotovo u zapadnoj Europi, Americi i Australiji gdje su se ljudi zasitili brze hrane i osvijestili koliko je ona loša za zdravlje pa su se okrenuli nečem potpuno drugačijem.

Do sada se uz našu zemlju obično vežu asocijacije da je to zemlja sunca, mora, prekrasnih otoka i bogate kulturne baštine (npr. Dubrovnik).

Ovim se projektom želi promovirati Dalmacija kao destinacija zdrave hrane i zdravih životnih navika s ciljemda kao takva postane prepoznatljiva u svijetu.Ishod je dizanje svijesti o kvaliteti zdrave hrane (posebno row food-a) u Dalmaciji i privlačenje većeg broja korisnika Raw Food Cruise-a. 

Što je Vaš zadatak? 

Vaš zadatak je osmisliti promotivnu kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika te koja će privući veći broja korisnika Raw Food Cruise-a. 

Koju nagradu možete osvojiti? 

Možete osvojiti novčanu nagradu od 1000,00 kn za 1. mjesto!

Vaše rješenje obvezno treba sadržavati: 

  • detaljnu analizu pojma i tržišta sirove hrane (raw food) (što obuhvaća taj pojam)
  • analizu ciljnog tržišta (tko su potrošači i kako se može doći do njih)
  • analizu konkurencije (koje destinacije u Europi i svijetu su potencijalni konkurenti i koje tvrtke nude sličan proizvod - krstarenje s naglaskom na zdravom načinu životu)
  • SWOT i PEST analizu Raw Food Cruise-a
  • promotivnu kampanju koja će na kreativan način promovirati destinaciju i privući veći broj korisnika Raw Food Cruise-a:

§  osmisliti vizualno rješenje promotivne kampanje (logotip, vizualni identitet, promotivni materijali...)

§  navesti kanale putem kojih će se promotivna kampanja provoditi (radio, TV, društvene mreže...)

§  vremensko razdoblje provođenja kampanje

§  navesti troškovnik kampanje (media buying i ostale troškove) 

U kojem formatu trebate predati svoje rješenje? 

PPT, Video, Prezi.

Možete koristiti i neki drugi software za izradu prezentacija. 

Tko se može prijaviti? 

Mogu se prijaviti svi studenti (do 30 godina starosti) koji studiraju na visokoškolskim ustanovama u Republici Hrvatskoj, i to individualno i u grupama s najviše 3 člana. 

Kako će izgledati finale? 

Finalisti (3 grupe) će svoje rješenje prezentirati u petak, 22.04.2016. pred peteročlanim povjerenstvom. Prezentacija ne smije trajati duže od 15 minuta. Nakon prezentacije povjerenstvo će postavljati pitanja.

Koji su rokovi zadani? 

  • Pojedinci i timovi se mogu prijaviti najkasnije do petka, 8. travnja 2016. godine do 23:59 na e-mail ritam.kulturizma.06@gmail.com
  • Pitanja vezana za slučaj moguće je postaviti najkasnije do nedjelje, 10. travnja 2016. godine do 23:59 isključivo e-mailom naritam.kulturizma.06@gmail.com
  • Rješenje je potrebno predati najkasnije do nedjelje, 17.04.2016. godine do 23:59h na e-mail ritam.kulturizma.06@gmail.com
  • Na svečanosti otvaranja studentskog projekta „Ritam kulturizma 2016"u srijedu, 20.04.2016. godine bit će proglašena 3 finalista.
  • Finalisti će zatim izlagati pred peteročlanim povjerenstvom u petak, 22.04.2016.

 

Ostale napomene: 

  • Rješenja koja pristignu nakon 17.04.2016. do 23:59h neće se uzimati u razmatranje.
  • Rješenja koja ne budu sadržavala sve stavke neće se uzimati u razmatranje.
  • Organizatori Case Study natjecanja ne snose putne troškove studentimaniti bilo kakve druge troškove.

 

Način bodovanja predanih rješenja: 

Razrada zadatka

30%

Inovativnost i kreativnost kampanje

20%

Vizualno rješenje

20%

Mogućnost implementacije kampanje

30%

UKUPNO

100%

*Nulta pretpostavka za vrednovanje je da predani materijal sadrži SVE OBAVEZNE STAVKE RJEŠENJA. 

Sve informacije o  Raw Food Cruise-u možete pronaći na web stranici: http://rawfood-cruise.com/hr/

Želimo Vam puno uspjeha! J


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.