
Zastava 101 poznatija kao Stojadin je u svoje vrijeme bio jedan od rijetkih automobila s istoka koji se mogao nositi s konkurencijom sa zapada.
Naravno, jedna od tajni uspjeha Zastave 101 je bila talijanska
podloga, kao i sama činjenica da je bio jedan od prvih kompaktnih
modela na tržištu. Praktična petera vrata su bila raritet, a
pritom je Stojadin kao domaći proizvod imao vrlo popularnu
cijenu. Zahvaljujući Avto magazinu iz 1972. godine možemo saznati
koliko je tada stajao Stojadin. Traženi iznos je bio 2084 USD,
što bi preračunato u današnje vrijednosti bilo 11.441 euro,
prenosi na Facebooku “Oficijalna stranica Zastava 101 foruma”.
Puno ili malo, procijenite sami. Mi ćemo tek spomenuti kako se
zadnja iteracija Yuga pod nazivom Zastava Tempo u Hrvatskoj
mogla dobiti za oko 40.000 kuna u kombinaciji 1.1 benzinca i
jednogodišnjeg jamstva. Danas pak najjeftiniji automobil na
tržištu koji bi mogao ući u segment kompakta je Dacia Sandero s
cijenom od 86.900 kn.



