
Bliže se blagdani, Božić i Nova godina, a s njima i kupovina darova i novih igračaka. Financijski izdatci su sve veći, a dječji apetiti za igračkama neprestano rastu! Prije no što se odlučite na kupovinu najnovijih igračaka, pročitate koliko zapravo traje djetetov interes za novu igračku.
Ispostavilo se da u najboljem slučaju djeca za otprilike mjesec
dana gotovo u potpunosti prebole novu igračku. No, većini djece
nove igračke dosade i mnogo prije toga, a roditelji nevjerojatnom
brzinom odbacuju igračke u savršeno dobrom stanju!
The British Heart Foundation upravo je otkrila da 28 posto
roditelja iz Velike Britanije “priznaje da često bacaju igračke u
savršenom stanju”, izvještava Yahoo News. “Novo istraživanje
roditelja otkrilo je da dijete u prosjeku izgubi interes za
igračku u roku od samo 36 dana. Petina roditelja rekla je da je
njihovo dijete izgubilo interes nakon 11 sati igre, dok je 8
posto reklo da je njihovoj djeci nova igračka dosadila za manje
od sat vremena. ”
Na ovaj trend možda djelomice utječu djeca koja više koriste
ekrane i tablete za zabavu i rjeđe se igraju igračkama. Ovi
rezultati istraživanja su sjajan podsjetnik za sve nas na važnost
promišljenog odabira igračaka i možda barem pokušavanje
izbjegavanja impulzivnih kupnji koje bi mogle ubrzo završiti na
otpadu!
Mnoštvo novih igračaka završava u smeću!
Iako je ova anketa provedena u Velikoj Britaniji, velika je
vjerojatnost da ova priča vrijedi za svu djecu zapadnog svijeta.
Zaklada ističe da ovo ne samo da pokazuje da trošimo novac na
igračke s kojima se djeca neće igrati, već da mnoštvo savršeno
dobrih igračaka završava u smeću!
Njihovo istraživanje pokazalo je da djeca “imaju u prosjeku
četiri igračke s kojima se nikada nisu ni igrala – što bi moglo
ukazivati na čak 162 milijuna neiskorištenih igračaka u Velikoj
Britaniji”.
Osvijestimo se
Britanska zaklada potiče roditelje da budu dio projekta
“Amnestije igračaka” darujući neželjene igračke u dobrotvorne
svrhe. Također, nadaju se da će roditelji pažljivije razmisliti o
tome gdje završavaju njihove vrlo malo korištene ili čak
neiskorištene igračke.
Ovo je izvrstan poticaj za preispitivanje izbora i
konzumerističkog duha u kojem živimo! Možda bi roditelji, umjesto
posjeta dućanima s gomilom igračaka, trebali posjetiti mjesta na
kojima će djeca učiti i stvarati uspomene, a novac umjesto na
igračke usmjeriti prema nečemu što će svima dugoročno koristiti.



