
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Kozmetička kuća MAC sklopila je suradnju s tvrtkom Sanrio Consumer Products kako bi kreirala Hello Kitty liniju šminke. Linija će krenuti s web prodajom u veljači, a dva dana nakon i u Sjevernoj Americi, dok će ostale zemlje moći kupiti Hello Kitty šminku u ožujku.
”MAC je crpio pop kulturu od kada je brand osnovan. Ovo je seksi i nevina modna linija i istinski je trenutak za MAC. U ovo vrijeme svima dobro dođe malo zabave – i malo Kitty,” izjavio je John Demsey, predsjednik grupacije Estee Lauder Cos. Inc.
”Ovo partnerstvo nije iznenađenje. Mi služimo ljudima koji se vole poigravati sa šminkom,” izjavio je o suradnji Jame Gager, potpredsjednik i kreativni direktor MAC-a.
Dok u mnogim licencnim suradnjama davatelj licence prodaje svoj sustav poslovanja, u ovom slučaju je MAC izravno pristupio tvrtci Sanrio. ”Nikada prije se nisu bavili šminkom i bio sam siguran da bi sve žene, koje već posjeduju nešto od branda Hello Kitty, htjele imati njihovu šminku,” izjavio je Gager.
”Oduševljeni smo što ćemo surađivati s brandom koji djeli našu viziju ponude inovativnog i autentičnog iskustva našim vjernim kupcima,” izjavila je Janet Hsu, predsjednica Sanria.
Iako je predviđeno da se kolekcija prezentira na profinjen način, u MAC-u se nadaju svidjeti mlađim kupcima s dvije nijanse balzama za usne. Inače, Hello Kitty ponuda se dijeli u dvije kolekcije: ‘the Hello Kitty Colour Collection’ i skuplja ‘the Hello Kitty Kouture’.
No John Demsey obećaje da ovo nije kraj iznenađenjima. ”U ponudi će biti još više proizvoda u naredna tri mjeseca.”
Više na Moda.hr



