
Ujedno je to i najskuplji komad kolekcije kojem bi cijena trebala biti cca 180 funti (1500 kuna)
Svake godine oduševi nas najmanje jedna suradnja H&M-a s nekim velikim imenom iz svijeta mode. Potaknuti uspjehom tzv. capsule kolekcije, ove sezone taj zadatak, ali i čast, dobio je Matthew Williamson dizajner poznat po svojim šarenim i ženstvenim kreacijama.
No kako je H&M brand koji nudi i odjeću za muškarce, Matthew je po prvi puta u svojoj karijeri kreirao odjeću za dečke. Pa kako to izgleda i što nam se nudi?
Krojevi su uglavnom klasični, no Williamson svoj pečat daje kroz uzorke i to katkad u detaljima, a katkad po cijeloj površini tkanine.
Osim odjevnih komada koji uključuju odijela, traperice sa zlatnim zakovicama i kratke hlačice, ova Williamsonova kolekcija za H&M obuhvaća i tenisice, šal, remenje… A naglasak je ponovno na uzorcima.

Tako je primjerice remen bijele boje s plavim cvijetovima, dok je šal eklektičan spoj desetaka boja. Najbolji komad cijele kolekcije je svakako kožna jakna sa zakovicama koju će u svom ormaru poželjeti svaki ljubitelj odlično osmišljenih odjevnih predmeta.
Ujedno je to i najskuplji komad kolekcije kojem bi cijena trebala biti cca 180 funti (1500 kuna). Uz Williamsonove kreacije ljeto će svakako biti još vedrije.
Više na Moda.hr



