Novi mirisi

Kako treba mirisati heroina 21.stoljeća?

Kategoriju celebrity mirisa i dalje predvode medijski najeksponiranije žene showbizz scene

Doba samozatajnih ljepotica suzdržane elegancije i nenametljivog seksipila je gotovo! Reklamne kampanje najnovijih mirisnih hitova sve manje sliče na klasične spotove, a sve više na holivudske blockbustere koji slave superženu 21. stoljeća.

Futuristička reklama nabijen eksplozijama, bijesnim autima i vatrenom izmjenom poljubaca između glumačkog para Rachel Evan Wood i Chrisa Evansa za Guccijev Guilty režirao je Frank Miller, autor Daredevila, Batmana i Sin Cityja, stripova koji su obilježili holivudsku produkciju ovog desetljeća.

Guccijeva žena rado koketira s opasnošću, poručuje dizajnerica Frida Giannini, osvajanje muškarca predstavlja joj samo predah u jurnjavi suvremenog života.

Iako bi se na prvi pogled moglo učiniti da žena 21. stoljeća nema vremena ni za sebe, kamoli za suptilne igre zavođenja i izmjene nježnosti, sasvim suprotno tvrdi nova kampanja velikog dizajnerskog maga Muglera povodom lansiranja dugo očekivanog mirisa Womanity.

Veliki Thierry je i ovaj put kreirao jedinstven miris neusporediv i s kojim drugim, a usput je iskoristio mogućnosti društvenih mreža. Na web stranici svog mirisa lansirao je manifest u kojem slavi ‘nevidljivu vezu između svih žena’, a na kojoj možete iznijeti i svoja razmišljanja.

Kategoriju celebrity mirisa i dalje predvode medijski najeksponiranije žene showbizz scene, poput top-modela Kate Moss i Naomi, te pop-pjevačica koje svojim istupima izazivaju neutaživu znatiželju javnosti, poput Britney Spears i Fergie.

Iako Naomi nazivaju crnom panterom, Miss Moss i Britney su prave mačke s mnogo više od devet života jer nakon svakog pada uspiju naći snage da se podignu i pokažu da imaju još štošta za reći i pokazati.

Ako je suditi prema njima, hoće li i ženi 21. stoljeća konačno biti dopušteno i oprošteno da bude onakva kakva jest? Ostaje nam nadati se i vidjeti. U međuvremenu možemo mirisati kao i naše heroine.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest