Dreft Fashion Week

Spektakularna završnica drugog dana DFWZ-a!

Drugi
dan Dreft Fashion Weeka Zagreb posjetitelji su uživali u revijama triju domaćih
dizajnerica: otkačene Ane Kujundžić, urbane Artiđane Ane Ćavar i nosive
Kristine Burje, te Londonskim dizajnerima: identičnim blizankama Felder, Louisu
de Gami i The Rodnik Bandu by Philip Colbert.

Drugu večer Dreft Fashion Weeka došla su brojna poznata
lica: Lejla Filipović, Vanja Mamić, Antonija Šola, Snježana Mehun, Sanja
Doležal, Neven Ciganović, Kaliopi, Amir Kazić Leo, Nada Abrus, Ronald Braus,
Lupino, Fabijan Komljanović sa suprugom Adrijanom i ostali…

Nakon revija, mnogobrojni dizajneri, manekenke i gosti
preselili su se na party u Mexico Sun na Kaptol koji je slavio svoj 10.
rođendan. Nakon rođendanskog slavlja, after party DFWZ-u nastavio se u
Hemingway Lounge Baru do ranih jutarnjih sati.

Ana
Kujundžić, splitska dizajnerica, predstavila je svoju kolekciju inspiriranu
mediteranom, dok je Artiđana by Ana Ćavar ideje za kolekciju pronašla u
geometrijskim oblicima i njihovoj asimetričnosti. Kristina Burja predstavila je
svoju marku Krie Design, kobinaciju elegantnih i nosivih odjevnih predmeta.

Kolekcija
“The Transformation Collection” sestri Felder, kombinacija je chica, grungea i
ženstvenosti koja je upotpunjena pernatim ukrasima na ramenima, a sastoji se od
kratkih haljina i suknji na kojima je i osobni potpis sestri Felder – zakovice
i kožni detalji.

Nestle
Fitness ugostio je Louisa De Gamu koji je predstavio kolekciju za samopouzdanu,
snažnu ženu koja ima mišljenje i koja se ne boji izraziti ga. De Gama se
zahvalio na gostoprimstvu te izjavio da se već osjeća kao počasni građanin.

Iznenađenje
večeri pripremio je The Rodnik Band by Philip Colbert, ekscentrični neozbiljni
londonski dizajner, koji je održao i mini koncert dok su manekenke hodale
pistom, što je njegov zaštitni znak. Haljine koje su prikazali su otkačene, i
na sebi imaju print stvari iz svakodnevnog života: pisoara, konzerve juhe,
pečenog jaja… Publika je s Colbertom
do zadnje note pjevala pjesmu čiji stihovi poručuju “Feel Good, Dress Good”, što je i službeni slogan
DFWZ kampanje.

Kolekcije
londonskih dizajnera koji su nastupili na drugoj večeri pronašli su svoje kupce
i u Hrvatskoj. U British Fashion Shopu britanske ambasade vladala je gužva, te
su kolekcije stranih dizajnera naišle na veliki odaziv hrvatskih modno
osviještenih dama. VIP gost DFWZ Ivan
Rodnic – Facehunter održao je 1. blogger konferenciju, a poslije toga
predstavljena je njegova knjiga Facehunter u izdanju Algoritma.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest