
Torbice s otiskom automobila, pastelne boje, cvjetni print, Japan kao inspiracija, Motivi iz svijeta podmorja,... samo su neki od proljetnih hitova koji nvs očekuju
Pripremili smo malu školu proljetnih i
ljetnih trendova, abecednim redom, kroz opaske i fotopriču. Lako se uči,
lako se usvaja, još lakše se podlegne svakom od trendova!
Auti – automobili su krivac za adrenalin u svima nama, a znamo
da se na adrenalinske doze lako naviknuti. Baš kao na dobre torbice. A
kako se za ovo proljeće sugeriraju torbice s otiskom automobila, spoj je
fatalan. Prada nas je uvjerila u to.
Boje bombona – pastelne boje su hit, osobito žuta i zelena, uz
ružičastu. I to ne samo kad je odjeća u pitanju, već i modni dodaci,
osobito torbice. Čak će i klasični modeli Louisa Vuittona dobiti nove,
slasne nijanse. Ove boje neće moći izbjeći ni stari ni mladi, jer
podugačak je niz dizajnera koji ih predlažu. Neće biti samo obilježje
visoke mode, već i lanaca ulične mode koji ih slijede u stopu po svima
pristupačnijim cijenama.
Cvjetni print od glave do pete – zvuči čudno, zvuči
nemoguće za ulicu, ali da, nosit će se košulja jednog cvjetnog uzorka uz
hlače cvjetno printane u nekom drugom smjeru. Erdem vam to odlično
demonstrira!
Dvadesete se nose sa svom svojom prepoznatljivom
elegancijom. Da ozbiljnije shvatite taj trend, evo popisa dizajnera
koji ga nameću za proljeće i ljeto: Tory Burch, Ralph Lauren, Emilia
Wickstead, Osman, Sonia Rykiel, Giorgio Armani, Emporio Armani, Roberto
Cavalli, Gucci, Alberta Ferretti, Etro i Versus.
Grudnjak-topić za mlade ili u najmanju ruku za one dobro
zategnuta tijela. Takve gornje dijelove, često u kompletu sa suknjicom
ili fino krojenim kratkim hlačicama, za proljetne ormare sugeriraju
Prada, Miu Miu, Chanel, House of Holland, Dolce & Gabbana, Donna
Karan te Viktor & Rolf.
Japan kao inspiracija. Kako to odlično pokazuje Mathew Williamson, inspiracije japanskom trešnjom u cvatu nikad dosta.
Koža. Koža za ljeto? Zašto ne? Zapravo, obavezna je ako želite
biti u trendu, a nameće je prejaka vojska: Hervé Leger, Giles, David
Koma, Christian Dior, Maison Martin Margiela, Chanel, Valentino, Celine,
Kanye West, Rick Owens, Altuzarra i Balmain.
Motivi iz svijeta podmorja. Najveća modna imena –
Ferragamo, Armani, Kenzo, Givenchy, Versace, Chanel i McQueen – u
proljetne su kolekcije ubacila svijet podmorja. Bile to samo ‘vodene’
boje koje se pretaču ili fotografski prenesene ribice, alge, stijenje te
morska trava, sve odiše jakim tonovima boja i razigranom pričom.
Magenta. Boja ciklame neodoljiva je, a sada i u trendu. Još bolje nosite li je kao boju kose.
Natasha Poly manekenka je koja je posljednjih sezona otvorila svaku modnu reviju koju Karlie Kloss nije.
Platforma sandale. I to ne uobičajene platforme koje
idu uz tanku ili punu petu, već one potpuno ravne. Totalni hit.
Pogledajte kako ih je izradio Pollini.
Pidžama za pojavljivanje u javnosti, što najbolje pokazuje
Stella McCartney. Nije neka šala, već dobro kombinirano odijelo s
košuljom i hlačama u podatnim materijalima i uzorcima na koje smo
navikli na pidžamama.
Rapsodija duginih boja, za što mogu biti zaslužne svjetlucave ljuskice, kao što je to izveo Chanel. Takve se kreacije nose za noć, ali i za dan.
Slojevitost – koža preko čipke, čipka preko šljokica, plastika preko svega. Bez ustručavanja.
Volani su in, a ponajbolje se nose oko struka.
Naglašavaju ženske obline, a najbolje je to uspjelo Sarah Burton za
modnu kuću Alexander McQueen. I Victoria Beckham ih obožava krojiti, ali
i nositi. A Posh zna što je vruće, u svakom smislu.
Zmijska koža je in za hlače, topiće i jaknice. Treba za to hrabrosti, istina, ali kad se jednom odvažite, nitko vam neće biti ravan.



