
Organizacija Ženska soba u subotu 10.03.2012. u sklopu nacionalne kampanje protiv nasilja nad ženama “Sigurno mjesto – U tri klika biraj život bez nasilnika” organizirala je na zagrebačkom Cvjetnom trgu druženje s građanima te je zajedno s dizajnerom Ivicom Skokom predstavila prigodnu, aktivističku majicu “Alergičan na nasilje” by Skoko, koju je za potrebe kampanje dizajnirao Ivica Skoko.
Majica se i prodavala na info štandu Ženske sobe, a građani su kupnjom majice mogli podržati buduće aktivnosti u sklopu kampanje “Sigurno mjesto – U tri klika biraj život bez nasilnika” u sklopu koje je nedavno pokrenuta prva web stranica za žene žrtve nasilje u Hrvatskoj – www. sigurnomjesto.hr, a koju je u nešto više od dva tjedna posjetilo već preko 9 tisuća ljudi.
Na informativnom štandu Ženske sobe okupili su se i volonteri koji su tijekom dva sata koliko je akcija trajala podijelili više tisuća letaka, a akciju su podržali i popularni kuhari i natjecatelji prošle sezone kuharskog tv realityja MasterChef – Matija Nikolić, Vedran Beg, Ljubo Matulin i Davor Šreng. Oni su uz podršku zagrebačkog restorana “Kaptolska klet” koji im je donirao namirnice u restoranu “Kaptolska klet” ispekli male zalogaje i kolačiće koje su građani također mogli kupiti i tako podržati kampanju Ženske sobe.
Uz ovaj kuharski tim, timu Ženske sobe na Cvjetnom trgu pridružila su se i mnoga poznata lica koja sudjeluju u kampanji – pjevač Luka Nižetić, radijske voditeljice Sonja Šarunić i Irina Čulinović, glumica Ksenija Marinković, glazbenik i kipar Žan Jakopač, predsjednica Udruga za školovanje pasa vodiča Mira Katalenić, sutkinja Visokog prekršajnog suda Branka Žigante Živković i mnogi drugi podržavatelji i podržavateljice. Majicu “Alergičan na nasilje” građani i dalje mogu naručiti u Ženskoj sobi putem e-maila: zenska.soba@zenskasoba.hr i tako podržati kampanju.

Više o kampanji “U tri klika biraj život bez nasilnika:
Okosnica kampanje “U tri klika biraj život bez nasilnika” je promoviranje web stranice “Sigurno mjesto” (www.sigurnomjesto.hr) koja je službeno pokrenuta 22. veljače 2012. godine, a namijenjena je ženama žrtvama nasilja, kao i institucijama i organizacijama civilnog društva koje rade na ovoj iznimno važnoj društvenoj problematici. Osnovni ciljevi web stranice su olakšavanje ženama žrtvama bilo kojeg oblika nasilja nalaženje pomoći i podrške, na način da se na jednom mjestu obuhvate sve potrebne informacije za prijavu nasilja ili u donošenju odluke za izlazak iz nasilja, kao i unaprjeđenje razmjene informacija između različitih tijela i institucija sa organizacijama civilnog društva.
Ciljevi kampanje:
Informiranje građana/ki o postojanju jedinstvene web stranice “Sigurno mjesto” za žene žrtve nasilja
Osvještavanje javnosti o problematici nasilja nad ženama
Pokretanje web stranice “Sigurno mjesto” financijski je podržalo Ministarstvo socijalne politike i mladih, kao i Grad Zagreb – Ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, koji je partner na projektu.
Ženska soba/eZd



