
Među razvikanim beauty brandovima, koji uključuju
jeftinije, ali i skupe potpise, najboljima su se u kategoriji anti-age
proizvoda pokazali Avon, Revlon i Maybelline. Pokazala je to nova
znanstvena studija.
Cijena, kad su proizvodi za ljepotu u pitanju, nije garancija kvalitete, pokazala je istraživačka studija koju su proveli američki znanstvenici za magazin Good Housekeeping. Analizirali su 283 proizvoda iz kategorija za pomlađivanje, od podloga do korektora i ruževa te olovaka za obrve.
Među korektorima, prvi je Maybelline New York Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer, koji košta 10 dolara. Drugi je Avon Anew Age-Transforming Concealer SPF 15, vrijedan također 10 dolara. Među podlogama, prvi je Korres vrijedan 33 dolara, a odmah do njega CoverGirl & Olay Simply Ageless Serum Primer od samo 14 dolara.
Od sjenila za oči, prvi je Revlon Eye Shadow vrijedan 7,49 dolara, a drugi MAC Paint Pot od 18 dolara. Proizvodi su testirani na 661 volonteru, s kojima je snimljeno 3.127 prije-i-poslije fotografija.
Bilo je tu, dakako, pobjednika i među skupim i renomiranim brandovima, poput anti age medium podloge od 105 dolara branda La Prairie te svijetle podloge iz Chanela od 65 dolara. Tu je i 49 dolara vrijedan ruž Terry Rouge Terrybly Age-Defense Lipstick.
Da rezultati ne bi bili posljedica tek subjektivnog doživljaja,
volonteri su imali i brojnu ‘dodatnu opremu’ za ispitivanje proizvoda,
poput analizatora koji utvrđuje bore, mrlje i teksturu kože, ali i
postojanost sjenila.
Iz magazina poručuju: ‘Dodjeljujemo nagrade najboljim proizvodima, a one
su jedinstvene jer pobjednici nisu proizvodi koji najbolje mirišu i
dolaze u najljepšim paletama boja, već su prošli znanstvena istraživanja
i u praksi su se pokazali djelotvornima.’



