
Za Hrvatsku brojke zasad nisu poznate, no procjenjuje se da će
Amerikanci ove godine povodom Majčinog dana potrošiti nevjerojatnih 21.4
milijarde dolara.
Majčin dan time je postao najunosniji za trgovce i ugostitelje nakon
Božića, to više što je potrošnja u odnosu na 2009. godinu porasla za čak
13.4 milijarde dolara. Ove brojke idu u prilog onima koji tvrde da je
ovaj blagdan pretjerano komercijaliziran, budući da se kupuju skupi
pokloni, čestitke i izlazi se na skupe večere, dok majke najčešće imaju
samo jednu želju – na današnji dan biti sa svojim obiteljima.
Istovremeno, Kanađani će na današnji dan za svoje majke potrošiti oko
492 milijuna dolara, što znači da će svaka majka dobiti poklon vrijedan
oko 50 dolara.
Dvije trećine Amerikanaca svojim je majkama poklonilo cvijeće,
trećina i nakit, a čak 43 posto majci će pokloniti prigodnu čestitku,
prenosi CBC News.



