Jerko Troglić i agencija Vajt

HDZ-ova kampanja “Branko Dukić – Za Zadar svaki dan!” nominirana za nagradu Grand PRix

facebook

U četvrtak, 8. ožujka, s početkom u 10 sati u dvorani Matis u Zagrebu održat će se Smotra finalista za nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Tko su pobjednici, bit će obznanjeno na svečanosti Grand PRixa HUOJ-a koja će se održati u hotelu Westin u Zagrebu u petak, 16. ožujka.

U završnicu izbora za najbolje komunikacijske projekte ostvarene
u 2017. godini ušao je trideset i jedan projekt. Projekti su
razvrstani u deset kategorija, a svima zainteresiranima
predstavit će ih njihovi tvorci. Ulaz na Smotru je slobodan.

“Smota finalista Grand PRixa interaktivan je godišnjak
najbolje hrvatske komunikacijske prakse. Na njoj možemo vidjeti
što su komunikacijski stručnjaci protekle godine napravili
posebno kreativno i inovativno. I prezentacije tih projekata alat
su za dobivanje dodatnih bodova. Trebaju biti što zanimljivije i
trajati najviše pet minuta. Smotra žiriju Grand PRixa omogućuje
da autorima projekata postavi dodatna pitanja, a stručnoj
javnosti i studentima da uče od najboljih”
, kazao
je Krešimir Macan, predsjednik žirija 11. Grand PRixa
HUOJ-a.

Najviše projekata u završnici izbora za nagrade Grand PRix imaju
INA, agencija 404 i Dialog komunikacije.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s
javnošću
u tijelima državne vlasti su Središnji državni
ured za šport i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri s
Europskim tjednom sporta, Državni zavod za statistiku sa
Statističkom olimpijadom te Fond za zaštitu okoliša i energetsku
učinkovitost s PR kampanjom za program energetske obnove
višestambenih zgrada.

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru
nagradu može dobiti Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom
Porez na nekretnine, Dialog komunikacije koje su za Hrvatsku
udrugu za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa izradile
kampanju Nauči, primjeni, podijeli, te Pragma komunikacije koje
su za Atletski klub Sljeme radile na Jačanju vidljivosti brdske
utrke Boroša.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s javnošću za velika
trgovačka društva su INA – Industrija nafte s kampanjom Dokazano
najbolja – zbog vas, Erste & Steiermärkische Bank s kampanjom
Korak prema prosperitetu te Heineken Hrvatska i Media Val s
kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo.

Za nagradu Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja
trgovačka društva bore se Kokoš ili jaje u suradnji s Klain PR
kreativnom komunikacijom i Meritum digital s projektom Fuliranje,
Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija te
agencija 404 koja je za Uber radila na projektu UberBoat.

U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje četiri
su finalista, a ne kao u drugim kategorijama tri, jer dva
finalista trenutačno imaju istu ocjenu žirija. Nagradu u toj
kategoriji može ponijeti INA zahvaljujući Prikupljanju otpadnog
jestivog ulja – novoj “zelenoj” usluzi na Ini, Coca-Cola HBC
Hrvatska, 404 i Komunikacijski ured Colić, Laco zahvaljujući
Projektu za radost, Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući
Donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru te Dialog
komunikacije zahvaljujući projektu Neka odrastanje bude dječja
igra, rađenom za tvrtku Beiersdorf Hrvatska.

U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju INA je ušla u
finale s dva projekta – Rebrandiranjem programa zaštite i
promocije zdravlja radnika iz Health INA u Zdravlje+ i INA
Akademijom. Konkuriraju joj Heineken Hrvatska i Media Val s
projektom Uredski guru.

Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje mogu
dobiti INA zahvaljujući predstavljanju novih INA Class Plus
goriva, Lidl Hrvatska zahvaljujući kampanji #LetsWow Esmara by
Heidi Klum te Dialog komunikacije koje su za adidas Croatia
napravile kampanju adidas Runners Zagreb.

U finalu Grand PRixa za političku komunikaciju
su dvije kampanje Manjgure. Kampanju Kako je Šibenik po prvi put
u povijesti izabrao istog gradonačelnika Manjgura je radila za
Gradsku organizaciju HDZ-a Šibenik, a kampanju Stjepan Kožić –
pravi čovjek na pravom mjestu za Županijsku organizaciju HSS-a
Zagrebačke županije. Za nagradu u istoj kategoriji konkuriraju i
agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom Branko Dukić – Za
Zadar svaki dan!

Grand PRix za digitalnu komunikaciju mogu osvojiti Hrvatski
telekom i 404 s Tarifom za mlade, Coca-Cola Adria i 404 s Shake
& Take 2.0 te Dialog komunikacije za Nestle Adriatic s
Nescafe Dolce Gusto na kavi s influencerima.

Najbolji događaji organizirani prošle godine su 11. Combis
konferencija – Challenge the Future iza koje stoje Combis te
agencije Admoneo, Pragma komunikacije i Ciceron, multimedijski
izložbeni projekt Nikola Tesla – Mind from the Future agencije
Real Grupa te multimedijska i interaktivna izložba Croatia je
Hrvatska koju je Millenium promocija stvorila za klijenta Croatia
osiguranje.

Svi će finalisti svoje projekte predstaviti u Matisu u četvrtak
do 14.30 sati.

Tko su pobjednici, bit će obznanjeno na svečanosti Grand PRixa
HUOJ-a koja će se održati u hotelu Westin u Zagrebu u petak, 16.
ožujka s početkom u 19.30 sati.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest