
HSLS-a ukazuje na jedan od problema koji u turističkoj sezoni muči većinu stanovnika zadarskog Poluotoka, a to je problem buke.
Naime početkom 2016. godine upozoravali smo na problem buke i
ponudili našu viziju rješenja koje smo dostavili gradu Zadru,
upravnim odjelima socijalne skrbi i zdravstvu i upravnom odjelu
za gospodarstvo i obrtništvo.
Dana 3.6.2016. poslali smo prijedloge inicijative u
Upravni odjel za gospodarstvo i obrtništvo i
Upravni odjel za socijalnu skrb i zdravstvo
Grada Zadra,
Predmet prijedloga naše inicijative su Naknade stanarima
Poluotoka za umanjenu kakvoću življenja zbog buke.
Podsjećamo, na 24. sjednici Gradskog vijeća HSLS-ov vijećnik dao
je prijedlog inicijative o obeštećenju stanovnika poluotoka,
povod kojemu je smanjena kakvoća življenja zbog buke, kazuje
predsjednica HSLS-a ogranak Zadar, Marina Marić.
Smatramo da administracija, kao u većini slučajeva kada se
radi o Gradu Zadru u administriranju i upravljanju nije imala
sluha, te ga i dalje nema za svoje stanovništvo. Također, nije
pronašla rješenje kako zadovoljiti ugostitelje
na način da im eventualno produži radno vrijeme a
stanarima snizi razinu buke.
Ovim putem ponovo apeliramo na Gradsku javnu upravu da ili
uzme u obzir rješenje koje smo mi ponudili odnosno neka javnosti
predstave jednako kvalitetan ili bolji plan zaštite od zagađenja
bukom na poluotoku.
Naš prijedlog je da se stanovnike obešteti određenim
novčanim iznosom, odnosno da se uvedu naknade
stanarima koji trpe najviše buke, te da se istovremeno
poduzetnicima omogući dulje radno vrijeme ukoliko za istim
postoji potreba, kako bi mogli doprinijeti razvoju turističke
ponude na dobrobit svih. U međuvremenu se ugostiteljima dodatno
otežalo poslovanje s obzirom na uvođenje veće stope PDV-a, stoga
bi Grad Zadar kao top destinacija u turizmu trebala pokazati
sluha i za poduzetnike-ugostitelje
Sličan model već postoji u hrvatskim i europskim gradovima. Iz
tog razloga smatramo da se konstruktivnim dijalogom svih dionika
izloženog problema može lako i jednostavno doći do rješenja na
zadovoljstvo svih.



