
Snapchat će 15. svibnja početi s uvođenjem reklama koje bi trebale trajati šest sekundi, ali ih neće plasirati u pričama svojih korisnika ili Discoveru
Snapchat razmišlja o novom, ali svima dobro poznatom načinu
ubiranja prihoda od svog sadržaja – naime, prema DigiDayu, tvrtka
će početi testirati šest sekundi duge reklame slične onima na
televiziji. Na nesreću korisnika, počet će već od 15. svibnja.
Oglasi se neće moći preskočiti, već će na njih biti moguće
‘tapnuti’ kako bi nestali. Tvrtka navodno planira pokrenuti
oglase i u odabranim TV emisijama koje rade njihovi partneri
poput Viacoma, vlasnika MTV-a, kao što su Cribs i Girl Code.
Drugim riječima, osim na samom Snapchatu, reklame će emitirati i
na TV-u u programima svojih partnera.
Srećom, platforma neće ubacivati reklame u priče svojih korisnika
i Discover dio aplikacije. Dakle, možda nećete naići niti na
jedan oglas ako gledate samo sadržaje svojih prijatelja.
Studija koju je prošle godine provela tvrtka Fluent za stjecanje
klijenata otkrila je da 80 posto korisnika u dobi od 18 do 24
godine, ciljana publika Snapchata, obično preskače oglase na
platformi. Jasno, tvrtka zna da do kraja godine potez mora
postati profitabilan, ali također mora pronaći način zarade od
publike, prenosi engadget.



