
Preuzimanje aplikacija i potrošnja na njih dosegli su rekordne razine kad gledamo situaciju globalno
Naime, App Annie u novom izvješću navodi da je u prvom
kvartalu ove godine dosegnuto 27,5 milijardi preuzimanja, što je
rast od deset posto, dok je potrošeno ukupno 18,4 milijardi
američkih dolara, odnosno, riječ je o rastu od 22 posto na
godišnjoj razini, prenosi ICT Buiness.
Posebno je zanimljivo ovo istraživanje zato što se nadopune i
reinstalacije ne računaju. Dakle, samo ono što prvi put na neki
uređaj korisnik postavlja, ulazi u konačni zbroj. Treba pritom
napomenuti da ukoliko na novom mobilnom uređaju preuzimamo istu
aplikaciju koju smo imali na starom, to se također ne računa.
Također, ukupno, Apple i Google kroz prvi kvartal u ponudi su
imali 6,2 milijuna aplikacija.
Ako odvojimo te dvije e-trgovine aplikacijama tad je situacija
kao i inače. Appleov App Store je na oko 7,5 milijardi
preuzimanja, a Google Play Store na oko 20 milijardi. Ukoliko
gledamo koliko se trošilo na aplikacije, obrnuto je. App Store se
može pohvaliti s oko 12 milijardi dolara prihoda, a Google Play s
oko 5,5 milijardi dolara.
Tome je tako jer Android postoji i na uređajima koji vrijede
svega stotinu američkih dolara, što znači da onaj tko se odluči
na kupovinu takvog uređaja sigurno nema novca za aplikacije. Zna
se i da iPhone vrijedi oko 600 američkih dolara, što znači da
netko tko si može priuštiti takav uređaj, može i odvojiti pokoji
dolar za aplikaciju. Samim time činjenica da je Google Play bolji
u preuzimanjima, a App Store u prihodima, ne treba čuditi.
Ono što jednoj i drugoj strani donosi toliku prednost na
godišnjoj razini jesu igre, kao i uvijek, ali i sve veća
popularnost streaming usluga glazbe i video sadržaja. Dakle,
aplikacije će i kroz cijelu ovu godinu biti u rastu, a on se neće
zaustavljati sasvim sigurno ni dogodine.



