društvene mreže

Botovi na Twitteru dijele čak 2/3 svih linkova prema popularnim web stranicama

Twitter

Službeno je, botovi obavljaju ogroman posao vezan za odnose s javnošću (PR) na Twitteru, posebno kad se radi o promociji pornografskih web stranica

Otkrio je to kroz svoje istraživanje Pew Research Center, a
“promotivni materijal” o kojem se radi jesu linkovi čiji cilj su
stranice koje se promoviraju, piše ICT Business.

Naime, donedavno su ljudi obavljali veći dio posla, ali sad dvije
trećine tweetova postavljaju botovi, što je uistinu poveći posao
i sugerira koliko je strojno učenje otišlo daleko na društvenim
mrežama pa da se može pružati jedna takva usluga, u koju se ljudi
mogu pouzdati do te mjere da joj prepuštaju dvije trećine posla.

Analizirano je 1,220,015 tweetova s linkovima na 2315
najpopularnijih web stranica između 27. srpnja do 11. rujna
prošle godine. Botove su prepoznali korištenjem Botometera, alata
koji metodom strojnog učenja prepoznaje kad se radi o čovjeku, a
kad o botovima.

I zaključak je da od svih tweetova, njih 66 posto postavili su
botovi. Kad se radi o pornografskim web stranicama, 90 posto ih
promoviraju botovi, sportske web stranice u 76 posto slučajeva
promoviraju botovi, a čak 62 posto botova promovira službene web
stranice slavnih osoba.

Što se pak brojke botova na Twitteru tiče, još u travnju prošle
godine Statista je objavila da od 319 milijuna aktivnih korisnika
na mjesečnoj razini, njih čak 47,9 milijuna su botovi, odnosno
oko 15 posto svih aktivnih korisnika.

Sad znamo i zašto se broj botova povećava iz godine u godinu,
odličan su alat za promidžbu. Primjerice, u 2016. broj botova
činio je između tri i šest posto, odnosno između 7,5 i 15
milijuna korisnika.

S obzirom na to da Twitter od 2012. broji oko 320 milijuna
aktivnih korisnika i samim time stagnira po tom pitanju, tako da
su botovi odličan izvor zarade jer njihova aktivnost ipak nije
beznačajna ni u kojem smislu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest