trendovi

Google prestigao Facebook po referral prometu prema web stranicama

Izdavači nisu najsretniji s Facebookom i Googleom, ali potonji im je ipak draži u situaciji kad već trebaju birati kome se prikloniti da bi izvukli kakvu takvu korist. Zato Google i jest prestigao Facebook kad se radi o "upućenom prometu" (eng., referral traffic)

Vidi se to prema podacima kojima barataju Chartbeat i
Recode, a tiče se 12 mjeseci prošle godine, piše ICT Business. Njen početak
bio je sjajan za Facebook jer putem mobilnih uređaja izdavači su
donosili toj društvenoj mreži milijardu klikova dnevno, a na
kraju prošle godine to se srozalo ispod 800 milijuna i trenutno
je na 740 milijuna.

Kod stolnih računala situacija nikad za Facebook po ovom pitanju
nije bila dobra i s 200 milijuna klikova pala je na 70 milijuna.
Istovremeno, Google putem stolnih računala ima trenutno 530
milijuna klikova, a 2017. je počeo s 400 milijuna. Što se
mobilnog dijela tiče, počeo je Google sa svega 650 milijuna
klikova, a završio ju je s milijardu i 90 milijuna.

Time je prestigao Facebook u mobilnom segmentu, a to nije mala
stvar s obzirom da je to područje bilo Facebookovo posljednjih
nekoliko godina. Ali, stvari se mijenjaju i nepovoljni novi
algoritmi tjeraju izdavače da troše novac radije kroz Google…

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest