
Facebookov dopredsjednik za Messenger David Marcus objavio je svoja predviđanja za tu aplikaciju za ovu godinu. Neka su očekivana, neka nagovještavaju promjene koje možemo očekivati.
Messenger bi trebao podržati najavljeni zaokret prema smislenijim
interakcijama na Facebooku, online i offline. Moguće je kako će
to značiti uvođenje na velika vrata bota za brbljanje
temeljenog na umjetnoj inteligenciji M Suggestion, sličnog
Googleovom Assistantu. Treba očekivati i lakše dijeljenje
sadržaja, moguće i prikaz videa u aplikaciji te pretraživanje
vijesti, ali i bolje komuniciranje u izvanrednim okolnostima
(poput primjerice uragana).
Messenger je zadnjih godina proširen nizom novih značajki, a da
pritom dizajn nije značajno promijenjen.Treba očekivati kako će
se to promijeniti tijekom ove godine ne bi li Messenger postao
jednostavniji za korištenje. Marcus je najavio kako će Facebook
značajno ulagati u redizajn aplikacije.
Nakon više od 17 milijardi video razgovora u 2017. godini ne čudi
što će se u Facebooku više posvetiti poboljšanju tog aspekta
Messengera. Marcus je najavio ‘superbrzu i intuitivnu kameru,
video, slike, GIF-ove i naljepnice s gotovo svakim razgovorom’.
Obradovali bi nas većim izborom filtera i naljepnica, poboljšanim
prepoznavanjem lica i označavanjem fotografija u aplikaciji.
Prošle je godine kreirano više od 200 tisuća botova za Messenger,
namijenjenih manjim tvrtkama i globalnim brendovima. Ove godine
možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se
kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti, ali
i ulazak većeg broja velikih brendova poput Apple Musica i Lega.
Prošle je godine kreirano više od 200 tisuća botova za Messenger,
namijenjenih manjim tvrtkama i globalnim brendovima. Ove godine
možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se
kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti, ali
i ulazak većeg broja velikih brendova poput Apple Musica i Lega.
Sve više tvrtki moglo bi tijekom ove godine početi koristiti
Messenger kao alat za korisničku podršku, ali i kao prodajni
kanal. Na Facebooku je već moguće napraviti oglase koji
omogućavaju izravno povezivanje kupca s prodajnim predstavnikom
ili botom koji obavlja taj posao. Vjerojatno možemo očekivati
poboljšanja postojećih i dodavanje novih mogućnosti, donosi
Tportal.



