
Moraju li se današnji potrošači identificirati s brendom te kako stvoriti prave poruke za određenog klijenta, saznajte 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema
Najnoviji trendovi u području eksponencijalne tehnologije,
prihvaćanje promjena i tehnologija kao prijatelj neke su od tema
o kojima će digitalni strateg i savjetnik Evangelos
Papathanassiou govoriti na prvom izdanju
“Digital Shapers” konferencije koja će se
30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska
održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.
Papathanassiou je u svojih 20 godina iskustva surađivao s velikim
brendovima poput Adidasa, AEG-a, BMW-a, Boscha, Condé Nasta,
Deutsche Telekoma, eBaya, FC Bayern Münchena, Unicredita,
Microsofta, Sonya, Swarovskog, Toshibe, UEFA-e i Volkswagena, a
danas živi i radi u Berlinu gdje je suvlasnik konzultantske
tvrtke Mataracan specijalizirane za digitalne aspekte sportskog
marketinga, CRM ili upravljanje bazom klijenata i za sportska
sponzorstva.
Prilikom javnih nastupa i predavanja često ističe važnost
identifikacije potrošača s brendom jer su upravo potrošači
ključni u produkciji i distribuciji poruka koje određeni brend
želi komunicirati. Digitalni svijet, društvene mreže i pametni
telefoni u tome imaju važnu ulogu. Pritom pada utjecaj klasičnih
kampanja. “Korisnici se žele povezati s brendom. To je
ključno. Bilo je važno i prije digitalne ere, ali sada je još
važnije. Ignoriranje te činjenice može biti skupa greška za
kompaniju”, napominje Papathanassiou.
Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održati u dvije
dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na
konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper
Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom
dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.



