Mobilne aplikacije

WhatsApp u pohodu na poslovne korisnike

WhatsApp se odlučio okrenuti i poslovnim korisnicima kojima će u dogledno vrijeme ponuditi posebne alate za komunikaciju

Podaci govore kako WhatsApp na dnevnoj bazi koristi više od
milijardu ljudi. Među njima osim privatnih osoba ima i poslovnih
korisnika koji putem ove popularne aplikacije pokušavaju ostati u
kontaktu sa svojim korisnicima.

Problem je u tome što su i tvrtke baš kao i privatni korisnici
primorani koristiti jedan telefonski broj po profilu što može
biti nezgodno ako dotična tvrtka ima veći broj korisnika.
WhatsApp također navodi kako su i sami korisnici često nesigurni
da li se iza druge strane zaslona stvarno nalazi osoba povezana s
nekom tvrtkom ili pak osoba koja se lažno predstavlja.

Kako bi doskočili tom problemu, a pri tom i zaradili koji dolar u
WhatsAppu su odlučili poslovnim korisnicima ponuditi posebne
alate (WhatsApp Business) kako bi mogli ostati u kontaktu sa
svojim korisnicima. Za sada WhatsApp ne navodi o kakvim se točno
alatima radi i kada će biti spremni za korištenje.

U objavi na službenom blogu, na koju se poziva Bug, spominju se tek
verificirani profili i dva različita poslovna plana. Naime, za
sada je plan da se malim i srednjim tvrtkama ne naplaćuje
korištenje buduće poslovne inačice aplikacije te da se svi
troškovi razvoja i održavanja stave na teret velikim tvrtkama –
poput avio kompanija, banaka, velikih trgovačkih lanaca i dr.

U WhatsAppu smatraju kako bi velike tvrtke imale velike koristi
od takve aplikacije jer bi kroz nju mogle svoje korisnike
obavještavati o kasnijem dolasku ili polasku zrakoplova, o
dospijeću pošiljki i drugim informacijama. U slučaju da od neke
tvrtke ne želite primati obavijesti bit će ih moguće blokirati.

Novi alati su još uvijek u testnoj fazi, a tvrtke koje su
zainteresirane za njih mogu se ovdje prijaviti za testiranje.
Sama prijava nije ujedno i garancija da će vaša tvrtka i biti
izabrana za testiranje.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest